AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er en jente som skal ha sex for første gang. Jeg har hørt at det gjør jævlig vondt. Fint om dere kunne gi meg tips som hjelper mot smerten? Anonymous poster hash: 6e599...f92
kaffemannen Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Langt forspill, sørg for at du er våt før penetrering
Gjest daisydaisy Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Som personen over sier, langt forspill og vær ordentlig våt nedentil. Ellers vil jeg bare legge til at så fremt det ikke er et spesielt tilfelle av at du er unormalt trang eller at han har utenomjordisk stor penis skal smerten være overkommelig. Lykke til!
Kragebein Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Bruk glidemiddel og ikke start før du er klar Mye forspill er bra, spesielt penetrativt, for eksempel en finger eller to først. Sex trenger ikke å gjøre vondt, heller ikke første gangen! Husk å sette grenser for deg selv, hvis det blir ukomfortabelt eller du ikke liker noe, si ifra.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Er det en person du ser for deg å dele livet ditt med? Hvis ikke, ikke gjør det! Du vil nemlig binde deg følelsesmessig til den første personen du har sex med. Du vil, som kvinne, huske han for evig og alltid. Derfor er det viktig å gjøre første gang sammen med noen du har dype følelser for, en du ønsker å være sammen med for resten av livet! Anonymous poster hash: 3173e...16a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Er det en person du ser for deg å dele livet ditt med? Hvis ikke, ikke gjør det! Du vil nemlig binde deg følelsesmessig til den første personen du har sex med. Du vil, som kvinne, huske han for evig og alltid. Derfor er det viktig å gjøre første gang sammen med noen du har dype følelser for, en du ønsker å være sammen med for resten av livet! Anonymous poster hash: 3173e...16a Jasså, så du har fasiten for alle andre mennesker? Da vet jeg hvor jeg skal henvende meg heretter. Anonymous poster hash: 37be5...86c 1
Kragebein Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Er det en person du ser for deg å dele livet ditt med? Hvis ikke, ikke gjør det! Du vil nemlig binde deg følelsesmessig til den første personen du har sex med. Du vil, som kvinne, huske han for evig og alltid. Derfor er det viktig å gjøre første gang sammen med noen du har dype følelser for, en du ønsker å være sammen med for resten av livet! Anonymous poster hash: 3173e...16a Eller, du vet, gjør det du føler er rett for deg da alle er forskjellige, også angående sex. 1
Gjest daisydaisy Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Er det en person du ser for deg å dele livet ditt med? Hvis ikke, ikke gjør det! Du vil nemlig binde deg følelsesmessig til den første personen du har sex med. Du vil, som kvinne, huske han for evig og alltid. Derfor er det viktig å gjøre første gang sammen med noen du har dype følelser for, en du ønsker å være sammen med for resten av livet! Anonymous poster hash: 3173e...16a Jeg hadde sex med min første kjæreste, og vi er ikke lenger sammen. Føler meg ikke lenger følelsesmessig bundet til ham. Det plager meg ikke at jeg husker han, men jeg tenker heller ikke på han. Hvorfor er det galt å ha sex med noen du ikke kommer til å tilbringe resten av livet med?
Gjest Hummels Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Synes ikke det var så veldig vondt jeg.. Mer deilig.
Gjest supernova_87 Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Det beste for å unngå smerte, eller gjøre det mindre smertefullt er at du er trygg og avslappet. Dersom du klarer å slappe av i musklene i underlivet, vil det bli mindre trangt og penisen vil lettere komme inn. Å være veldig tent, og våt, vil også gjøre at penisen glir lettere inn. Dersom du ikke blir våt nok på egen hånd, så kan dere godt bruke glidemiddel. Prøv først med en finger, deretter to, kanskje tre, og så før penisen rolig inn. Dersom du fremdeles har jomfruhinna og den er ganske tykk, vil det kanskje kjennes ut som at det er noe som stenger og uansett hvor avslappet du er så er det som at penisen ikke kommer lenger, jeg tror ikke det er noe annet å gjøre enn å trykke seg igjennom den, det er den som evt. vil gjøre at det blør lite, eller en del. Hvor mye det blør varierer veldig fra jente til jente. Det er dessuten ikke alle som opplever at det er jævlig vondt, for noen er det kun litt ubehagelig. Det er ikke sikkert du opplever sex som godt første gang, eller ikke en gang de første 10 gangene, men ikke bekymre deg for at det aldri vil bli bra, smerte i forbindelse med penetreringen går over etter at man har prøvd en del ganger, og etterhvert blir det digg. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 I tillegg til det de andre sier - be han være veldig forsiktig når han skal penetrere deg. Sakte gjør at du kan venne deg litt til følelsen så det ikke gjør så vondt. Anonymous poster hash: e8ab7...199
Gjest brutal_mann Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Å sørge for at du virkelig har lyst og ikke bare føler at du må er et greit triks. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Det er ikke alle det gjør merkbart vondt for, slikt er individuelt. Men dersom du har sex med en forventning om at det kommer til å gjøre veldig vondt, så er det nok langt større sjanse for at du er anspent og at dette skjer. Anonymous poster hash: f9ab5...634
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå