Gjest EnFyr Skrevet 7. oktober 2014 #21 Skrevet 7. oktober 2014 Hvis du allerede nå finner ting du vil forandre, burde du bare dumpe han. For hans del. Hvorfor? Jeg tror ikke han har så imot å bli litt tynnere.
Gjest Linn Cathrin Skrevet 7. oktober 2014 #22 Skrevet 7. oktober 2014 Hvorfor? Jeg tror ikke han har så imot å bli litt tynnere. Liker ikke mennesker som skal prøve å forandre den de liker, slik at han/hun skal bli "bedre" i deres øyne. Om han vil gå ned noen kg selv er det jo noe annet.
guttemann Skrevet 7. oktober 2014 #23 Skrevet 7. oktober 2014 Gjør deg selv (og ikke minst han) en tjeneste - finn deg noen andre. Å gå inn i ett forhold / fortsette å date en du allerede vil skal forandre seg, før dere engang er blitt sammen, er nokså urettferdig overfor han. Tenner du ikke på han? Nei, så finn en annen. Han fortjener å være med en dame som synes han er dritdeilig, ikke en som håper på at han egentlig veide 5 kg mindre. Når du på toppen bryr deg mer om hva folk rundt deg synes, enn du gjør om han, gjør ikke det saken noe bedre. Han fortjener bedre enn deg. Veldig uenig i dette. En ting er hvis man ønsker at noen skal forandre personlighet, her er det snakk om å ønske at noen skal ta av en fem-seks kilo (hvis alt virkelig ligger på magen). Da blir det rett og slett for dumt å snakke om at "han fortjener å være sammen med en dame som synes han er dritdeilig" og at det er feil å gå inn i et forhold der man allerede vil at den andre skal forandre seg. Sannsynligvis synes han selv også at han godt kunne vært fem kilo tynnere, og har fint lite i mot å f.eks. bli dratt med på trening i ny og ne. 1
Sapientia Skrevet 7. oktober 2014 #24 Skrevet 7. oktober 2014 Hvis noen detaljer i utseendet er så viktig så tror jeg kanskje ikke dere har det beste grunnlaget å bygge videre på? Jeg mener ikke at alle må synes den de dater er den vakreste skapningen de har sett, men det bør ikke være det som er i fokus om man er ute etter et seriøst forhold. Men det er nå min mening.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #25 Skrevet 7. oktober 2014 Bare gi han klar beskjed om at han kan se langt etter sex og kos frem til han har slanket seg. Funker som bare det Anonymous poster hash: add32...66b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #26 Skrevet 7. oktober 2014 Det er merkelig hvor annerledels svarene er i denne tråden, kontra en annen tråd som omhandlet nøyaktig det samme opprettet av en mann for en ukes tid siden... Anonymous poster hash: 77a34...777 Link? Anonymous poster hash: cac1b...cea
Gjest Absolutt Skrevet 9. oktober 2014 #27 Skrevet 9. oktober 2014 Veldig uenig i dette. En ting er hvis man ønsker at noen skal forandre personlighet, her er det snakk om å ønske at noen skal ta av en fem-seks kilo (hvis alt virkelig ligger på magen). Da blir det rett og slett for dumt å snakke om at "han fortjener å være sammen med en dame som synes han er dritdeilig" og at det er feil å gå inn i et forhold der man allerede vil at den andre skal forandre seg. Sannsynligvis synes han selv også at han godt kunne vært fem kilo tynnere, og har fint lite i mot å f.eks. bli dratt med på trening i ny og ne. Og det skal du selvfølgelig kunne være! Det er kun mitt synspunkt. Jeg synes det er en forskjell om man er sammen eller bare dater. Hadde en kar jeg datet snakket om at jeg burde slanke meg, før vi er sammen, hadde jeg ikke bare syntes det var langt utenfor hans plass - jeg hadde i det hele tatt hatt ansett det som en svært uattraktiv egenskap hos han. Videre hadde jeg nok dratt paralleller til; hva i all verden skal han endre på hvis vi blir sammen? Er man kjærester stiller det seg hele litt annerledes, og særlig hvis den ene eller andre legger på seg underveis i forholdet. Da synes jeg det er helt ok å snakke om å forandre på et eller annet, i dette tilfellet vekta.
Inwe Skrevet 9. oktober 2014 #28 Skrevet 9. oktober 2014 Er du bare redd for hva andre skal mene, eller tenner du ikke på han selv? Om du er redd for hva andre mener, så skjerp deg. Liker du han og synes han er tiltrekkende ser jeg ikke problemet. Tenner du derimot ikke på han selv er det et problem, og jeg ville revurdert å gå videre med fyren. Ville iallefall ikke tatt opp vekt i en datingfase. Når jeg tenker meg om ville jeg vel ikke tatt opp vekt senere heller, iallefall ikke om han ikke blir veldig mye større iløpet av forholdet.
Britt Banditt Skrevet 9. oktober 2014 #29 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis du ikke orker tanken på å ligge under eller ri på bølgene hadde jeg avsluttet forholdet. Jeg kjenner en del småfeitiser i 20-årene, og tro meg: problemet blir ikke mindre når de når 30- og 40årene.desverre. Anonymous poster hash: 4b930...85d Joda, i 40 åra kommer de i midtlivskrise og skal sykle birken 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå