AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Han jeg dater er feit, ikke overvektig-feit, men han har litt magefett. ikke noe annet sted på kroppen egentlig. Jeg vet han kommer til å bli enda mer tiltrekkende hvis han hadde kvittet seg med den magen.. Men vil jo ikke si at han skal slanke seg.. er på en måte litt redd at folk ser rart på meg siden jeg er med en litt lubben fyr. Hva skal jeg gjøre? Jeg liker jo fyren, men er bare utseendet som kunne fikses litt på Anonymous poster hash: f42af...c9c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Dump. Ikke gi ham mulighten til å formere seg. Anonymous poster hash: 77fac...266 2
Gjest Hummels Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Altså han er ikke overvektig, men han er feit? Liker du ikke at han har fett på kroppen så be han trene da, eller dump han. Kanskje det er ølmage han har? Gå å tren i lag med han da vel? Bare kos når man er flere i lag som trener. Endret 6. oktober 2014 av Hummels 1
teit1 Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Prøv å finne på aktive ting sammen? Begynne å klatre sammen f. eks? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Hvis du ikke orker tanken på å ligge under eller ri på bølgene hadde jeg avsluttet forholdet. Jeg kjenner en del småfeitiser i 20-årene, og tro meg: problemet blir ikke mindre når de når 30- og 40årene.desverre. Anonymous poster hash: 4b930...85d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Han jeg dater er også ganske kraftig, han er høy og bredskuldret, men det er også i overkant mye fett rett og slett. Men jeg finner det litt tiltrekkende faktisk, jeg har hatt en slags "fetish" for overvektige menn helt siden tenårene....husker jeg ble mobbet litt på ungdomsskolen fordi jeg var kjæreste med en gutt i en av de andre klassene på trinnet som var ganske rund. Tenner du ikke på at han har litt ekstra, bør du nok ikke gå inn i et forhold med det håpet om at han kvitter seg med det, for det er ingen selvfølge.. Anonymous poster hash: 78ee1...16f
Gjest supernova_87 Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Dersom du er så opptatt av hva andre måtte mene om at du er sammen med en litt lubben fyr, nei da får du finne deg en som du ikke tror andre vil se rart på deg for!
Gjest Absolutt Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Gjør deg selv (og ikke minst han) en tjeneste - finn deg noen andre. Å gå inn i ett forhold / fortsette å date en du allerede vil skal forandre seg, før dere engang er blitt sammen, er nokså urettferdig overfor han. Tenner du ikke på han? Nei, så finn en annen. Han fortjener å være med en dame som synes han er dritdeilig, ikke en som håper på at han egentlig veide 5 kg mindre. Når du på toppen bryr deg mer om hva folk rundt deg synes, enn du gjør om han, gjør ikke det saken noe bedre. Han fortjener bedre enn deg.
sweg Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Hvis du er bekymret for hva andre skal tenke, så er det bare tull. Jeg var også redd for hva andre kom til å tenke om min kjæreste fordi han jeg var sammen med var både lubben og rar, men nå som jeg har blitt eldre vet jeg at det ikke er det som teller. Det er få som faktisk tenker over utseendet til den du dater, og bryr seg mer om hvor bare dere klikker sammen. Selvfølgelig finnes det mennesker som sikkert vil tenke mye rart, men de er vel ikke noe å spare på uansett? Å kose med en som har litt ekstra på kroppen er også kjempestas! Elsket å ligge på magen hans fordi den var så myk og jeg slapp å tenke "ah, den gutten her er tynnere enn meg, og hvis jeg legger meg oppå han dør han". Hvis du ikke tenner på han slik han er nå, så er det nok best å gjøre det slutt slik som de andre sier. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Det er merkelig hvor annerledels svarene er i denne tråden, kontra en annen tråd som omhandlet nøyaktig det samme opprettet av en mann for en ukes tid siden... Anonymous poster hash: 77a34...777 6
Gjest chisandra Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Det er merkelig hvor annerledels svarene er i denne tråden, kontra en annen tråd som omhandlet nøyaktig det samme opprettet av en mann for en ukes tid siden... Anonymous poster hash: 77a34...777 Dette har vært testet flere ganger her inne, med samme resultat. Det heter ikke kvinneguiden for ingenting, vet du.
Gjest chisandra Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Han jeg dater er feit, ikke overvektig-feit, men han har litt magefett. ikke noe annet sted på kroppen egentlig. Jeg vet han kommer til å bli enda mer tiltrekkende hvis han hadde kvittet seg med den magen.. Men vil jo ikke si at han skal slanke seg.. er på en måte litt redd at folk ser rart på meg siden jeg er med en litt lubben fyr. Hva skal jeg gjøre? Jeg liker jo fyren, men er bare utseendet som kunne fikses litt på Anonymous poster hash: f42af...c9c Kvitt deg med han du - først og fremst for hans skyld, slik at han kan få seg ei dame som liker han akkurat som han er.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Det er merkelig hvor annerledels svarene er i denne tråden, kontra en annen tråd som omhandlet nøyaktig det samme opprettet av en mann for en ukes tid siden... Anonymous poster hash: 77a34...777 Menn kler som regel en ekstra kilo eller to bedre enn kvinner. Kvinner ser horrible ut dersom de har en del fett på magen. Anonymous poster hash: 129f9...996 1
Aryamili Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Sorry men her må jeg bare si: Hva i alle dager? Du liker fyren, men er redd for hva andre skal tenke dersom du er sammen med ham, fordi han har litt magefett? Her er mitt råd: Dersom du ikke liker ham sånn han er, så finn deg noen du ikke er redd for å bli sett sammen med.
Sandie Skrevet 7. oktober 2014 #15 Skrevet 7. oktober 2014 Menn kler som regel en ekstra kilo eller to bedre enn kvinner. Kvinner ser horrible ut dersom de har en del fett på magen. Anonymous poster hash: 129f9...996 Det gjør de absolutt ikke. 1
Sola de Skrevet 7. oktober 2014 #16 Skrevet 7. oktober 2014 Gjør han den tjenesten å dump ham, så kan han finne seg en dame som liker ham akkurat slik han er.
got2go Skrevet 7. oktober 2014 #17 Skrevet 7. oktober 2014 Oi, du må virkelig være bra strøken selv! 1
Gjest Linn Cathrin Skrevet 7. oktober 2014 #18 Skrevet 7. oktober 2014 Hvis du allerede nå finner ting du vil forandre, burde du bare dumpe han. For hans del.
Gjest Reza08 Skrevet 7. oktober 2014 #19 Skrevet 7. oktober 2014 Litt fett på kroppen - automatisk feit og dumpegrunn. Typisk KG-standard. Man må helst være ekstremt undervektig skal man ha noen sjanse.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. oktober 2014 #20 Skrevet 7. oktober 2014 Han jeg dater er feit, ikke overvektig-feit, men han har litt magefett. ikke noe annet sted på kroppen egentlig. Jeg vet han kommer til å bli enda mer tiltrekkende hvis han hadde kvittet seg med den magen.. Men vil jo ikke si at han skal slanke seg.. er på en måte litt redd at folk ser rart på meg siden jeg er med en litt lubben fyr. Hva skal jeg gjøre? Jeg liker jo fyren, men er bare utseendet som kunne fikses litt på Anonymous poster hash: f42af...c9c Så det du tenner på er er din egen forestilling omhva du tror han visuelt kunne vært? - og en redsel for hva vennenne dine vil mene. Er det vennene dine som eventuelt skal være sammen med ham da? Tenk deg tanken om at han satt og la ut om puppene dine, og hvor mye finere du hadde vært om du tok silikon, fordi slik du ser ut nå så er han redd for at vennene hans skal se litt rart på ham siden han er sammen med en dame som ikke har perfekte pupper? - tar du poenget? Dette er jo nesten så jeg må spørre hvor gamle dere er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå