Gå til innhold

Man tar en grillet kylling og....


Fremhevede innlegg

Skrevet

...Ja, og gjør hva da?

Meny har tilbud på grillet kylling og jeg ser for meg at dette blir middag i morgen.

Er litt tom for ideer til tilbehøret så derfor spørsmål jeg:

Hva ville du gjort med kyllingen evt hatt vedsiden av?

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Åh, dette er absolutt ikke den sunneste middagen men jeg hadde lett hatt kylling, pom frittes og bearnaisesaus

  • Liker 3
Gjest Haaploes
Skrevet

Kyllingsalat med nystekte baguetter ved siden av og masse, masse digg smør.

Skrevet

Jeg kjøpte grillet kylling og hadde mangosalat til, eventuelt bruke den til fajitas.

Skrevet

- Legger den i form med buljong, fløte, stekt sopp og paprikapulver. Drysser over litt ost og setter det i ovnen.

- River den opp og spiser den i salat eller pitabrød med gode grønnsaker ved siden av.

- River den, steker bacon og lager club sandwich

- River den og har den i kyllingsuppe

- Spiser den som den er med ris og salat ved siden av.



Anonymous poster hash: 4f819...098
  • Liker 1
Skrevet (endret)

- River den opp og spiser den med salat, paprika, mais og rømme med hvitløk, chill, pepper og litt olivenolje i, i trotillalefse

- Spiser den med kokt ris og en enkel saus

- Skjærer den i skiver og har den på brød med pesto, mozzarella og tomat på, og griller det i ovnen

- Spiser den sammen med en enkel salat og brød til

Endret av maipai
Skrevet

River den opp og har i ildfast form med løk, paprika, matfløte, hot tacosalsa, og ost på toppen, inn i ovnen i en halvtime på 225 grader. Dritgodt!

Skrevet

Flyvende Jacob! :) Sikkert ikke sunt, og i alle fall ikke magert, men litt rart og veldig godt.



Anonymous poster hash: 7e1a8...121
Skrevet

Varm den i ovnen og stek røsti ved siden av, så godt og så enkelt :)

Skrevet

Riv kyllingen fra hverandre. Lag karrisaus av buljong, karri og kokosmelk, kok opp og la kyllingen trekke i sausen. Kok ris og ha grønnsaker til - DET er godt det. Ingenting slår karrisaus laget med kokosmelk 😍

Anonymous poster hash: 1df07...a8d

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Varmet den opp i ovnen og servert med salat og ris. Godt med sweet chilli saus til. Og brukt restene i kyllingsalat eller club sandwich, som er godt til lunsj neste dag.

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Ris(helst hvit) med kyllingsaus(Toro sitt pulverhelvete. Den med paprika)

Veldig godt og helt sikkert veldig, veldig næringsfattig :) bortsett fra kyllingen da! :)

Skrevet

River den opp og har i ildfast form med løk, paprika, matfløte, hot tacosalsa, og ost på toppen, inn i ovnen i en halvtime på 225 grader. Dritgodt!

Interessant....

Skrevet

Steker løk, squash, grønnkål, persille, blomkål og aspargesbønner i en stor stekepanne, tilsett revet kylling noen minutter før servering. Serveres med ovnsstekte poteter. Det hadde vi til middag i går.

Skrevet

Grillet kylling og potetsalat er kombinasjoen vi går for her :)



Anonymous poster hash: a8f0f...5e9
Skrevet

Gresk salat



Anonymous poster hash: de482...0b7
Skrevet

Takk for alle svar!

Kylllingen ble strimlet og lagt i ildfast form.

Rørte sammen et beger creme fraich og krydder som jeg helte over. Toppet med ost og satte det i ovnen.

Ble servert med ris og brokkoli

Skrevet

Riv kyllingen fra hverandre. Lag karrisaus av buljong, karri og kokosmelk, kok opp og la kyllingen trekke i sausen. Kok ris og ha grønnsaker til - DET er godt det. Ingenting slår karrisaus laget med kokosmelk Anonymous poster hash: 1df07...a8d

Kan jeg få den oppskriften på karrisausen?

Skrevet

Kan jeg få den oppskriften på karrisausen?

Jeg tar 5 dl kokosmelk, 1 kyllingbuljongterning og 2ts karri (ca, smaker det til). Kok opp, la småkoke i 5-10 min. Legg kyllingen oppi og la trekke i sausen 😃

Anonymous poster hash: 1df07...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...