Haribo Skrevet 7. oktober 2014 #21 Skrevet 7. oktober 2014 Vi er kjempe fornøyde med vår sønns barnehage.Hyggelige og blide ansatte,stabilt personale.kommer og møter oss i gangen hver morgen og ved henting forteller di oss hva som har skjedd i løpet av dagen.Ungen stortrives!
NovaFlare Skrevet 8. oktober 2014 #22 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er SÅ fornøyd med både barnehagen og de ansatte <3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #23 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har ikke barnehagebarn nå, men hadde det i 10 år. Og gjennom de årene hadde jeg aldri en negativ opplevelse i de to forskjellige barnehagene. Men når jeg har skrevet dette tidligere har jeg blitt beskyldt for løgn! Og har dermed holt meg unna barnehagetråder :-( Det er utrolig mange her som tror deres egen unge er den eneste på en avdeling. Som tror de ansatte lever på jobben og ikke har egen familie og liv. Som ikke ser hvilken enorm jobb de ansatte gjør med små budsjetter, få ansatte og nesten aldri vikar når noen er syke eller på kurs. Måten mange ansatte blir behandlet på av foreldre skremmer meg. Ingen andre steder hadde dette blitt godtatt, og folk hadde sluttet. At de ikke gjør det tyder jo på atbde liker jobben sin og ungene som er der. Fra meg til alle barnehageansatte: Dere gjør en utrolig flott og viktig jobb. Dere svelger kamel på kamel uten å la det gå utover barna. Jeg er så utrolig glad for den tiden mine barn hadde i barnehagen, alt de fikk oppleve med dere og de andre barna, alt de lærte og alle historiene dere fortalte. Takk! Anonymous poster hash: ac657...749 2
Timseh Skrevet 8. oktober 2014 #24 Skrevet 8. oktober 2014 Skjønner faktisk ikke at folk sender ungene sine i bhg de er så misfornøyd med. Vi er veldig fornøyd med "vår" bhg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå