Gå til innhold

We-vibe vibrator noen som har prøvd den ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser på en sexleketøyside en vibrator som heter We-vibe. Ser de har det på kondomeriet også. Vet noen hvordan den fungerer ? Står at den skal stimulere g punkt og klitoris samtidig som mannen er inni henne ??? Skal man ha både leketøyet og mannens kuk inni samtidig ? hvordan blir det plass ? Og vil ikke leketøyet flytte på seg etter som mannen jokker inn og ut ?

Ser det fins flere av den. noen som har en spesiell type og anbefale?



Anonymous poster hash: 3f3f6...cbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd We-Vibe selv, men har også sett den i nettbutikken til Kondomeriet. Der står det ganske detaljert om hvordan den fungerer. Har også lest produktomtalene, og det skal visst ikke være noe problem å få plass til både mannen og vibratoren! We-Vibe 4 Plus med app høres jo spennende ut :biggrin:



Anonymous poster hash: 68266...6f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en sånn we-vibe fordi det ble lite følelse både for ham og meg (jeg hadde en partner tidligere som var en del større). Den virker kjempebra! Vi bruker den omtrent hver gang vi har sex. Vibrasjonene gjør at det kjennes mye mer, og han liker det visst også! :-)



Anonymous poster hash: 159af...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Jeg synes den en helt idiotisk vanskelig å bruke.

Bare surr, og forferdelig vanskelig å finne på/avknappen :P

Prøvde den noen ganger, nå ligger den langt inni et skap en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Prøvde den med eks´en, og det fungerte ikke for oss. Tror det vil fungere best om man tar det veldig rolig, men vi var ganske intense, og da flyttet den på seg og var bare i veien. Så det var et ganske dyrt bomkjøp.

Har hatt mer suksess med den gamle, gode Layaspot´en. Når jeg brukte den på meg selv, kjente han vibrasjonene når han var inni meg. Han påstod det var rimelig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den med eks´en, og det fungerte ikke for oss. Tror det vil fungere best om man tar det veldig rolig, men vi var ganske intense, og da flyttet den på seg og var bare i veien. Så det var et ganske dyrt bomkjøp.

Har hatt mer suksess med den gamle, gode Layaspot´en. Når jeg brukte den på meg selv, kjente han vibrasjonene når han var inni meg. Han påstod det var rimelig deilig.

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...