Gå til innhold

Slem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenner på å være slem og hardhendt når jeg knuller. Jeg liker at hun finner seg i det. Jeg ønsker å gjøre hva f... jeg vil.

Men vil ikke skade!

Anonymous poster hash: 1abc3...29d

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jaha...

Og du vil ikke skade, ja det er jo positivt.

Hvordan klarer du å balansere din egen tenning ved å 'være slem og hardhent' opp mot at den ikke seksuelt opphissede delen av deg 'ikke vil skade'?

Og hva gjør du sersom hun bruker 'safeword' som er avtalt 'Stopp nå. Det er for mye'?

Praktiserer du eller leker du med tankene?

Endret av Lille-pus
Skrevet

Har prøvd litt før, men ikke så altfor mye.Tenker mer og mer på hvor deilig det var.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Har prøvd litt før, men ikke så altfor mye.Tenker mer og mer på hvor deilig det var.

Maktutøvelsen som var så deilig?

- eller det å kunne skade henne om du hadde villet?

Du hadde en kvinne som likte det, og du lot henne gå? - eller likte hun det ikke og gikk fra deg?

SMIL kan være et sted for deg, - kanskje.... når du har blitt enig med deg selv i hva som er ditt virkelige motiv.

Skrevet

HHøres jo ganske normalt ut det. Å like det litt røft. Du er vel rett og slett dominant.

Anonymous poster hash: ccbb4...9c5
Skrevet

Maktutøvelsen som var så deilig?

- eller det å kunne skade henne om du hadde villet?

Du hadde en kvinne som likte det, og du lot henne gå? - eller likte hun det ikke og gikk fra deg?

SMIL kan være et sted for deg, - kanskje.... når du har blitt enig med deg selv i hva som er ditt virkelige motiv.

Jeg er jo alltid snill, kanskje det er derfor? På grensen til dumsnill er jeg dessverre.

Gjest Lille-pus
Skrevet

En av de viktigste egenskaper hos en naturlig dominant er omtenksomheten overfor den som er underdanig/submissiv. Det å kunne passe på at vedkommendes grenser ikke blir overskredet av vedkommende selv (eller av deg i lekens hete).

Det er en vital egenskap, en nødvendig egenskap, et 'must' for å finne glede med en underdanig partner.

Nå er ikke dominans alltid preget av hardhendthet og det du selv definerer som 'å være slem'.

Jeg får en liten mistanke om at når du bruker begrepet 'slem' så er det kanskje ikke slem i betydningen å utsette din partner for noe hun finner ubehagelig/vondt/smertefullt du mener, men mer å ikke spørre om 'lov'.

Om jeg nå leser deg korrekt så har du oppdaget din dominante side, med stor og udelt glede.

Burk da tid til å snakke godt med en ny kvinne du finner. Bygg total tillit, det er en av de andre bærebjelkene. Dere må kunne stole totalt på hverandre, vite at grenser ikke blir brutt for noen av dere.

- og når alt kommer til alt så kan det diskuteres hvem som dermed egentlig er den som bestemmer rammene og grensene i et slikt fohold.

Skrevet

En av de viktigste egenskaper hos en naturlig dominant er omtenksomheten overfor den som er underdanig/submissiv. Det å kunne passe på at vedkommendes grenser ikke blir overskredet av vedkommende selv (eller av deg i lekens hete).

Det er en vital egenskap, en nødvendig egenskap, et 'must' for å finne glede med en underdanig partner.

Nå er ikke dominans alltid preget av hardhendthet og det du selv definerer som 'å være slem'.

Jeg får en liten mistanke om at når du bruker begrepet 'slem' så er det kanskje ikke slem i betydningen å utsette din partner for noe hun finner ubehagelig/vondt/smertefullt du mener, men mer å ikke spørre om 'lov'.

Om jeg nå leser deg korrekt så har du oppdaget din dominante side, med stor og udelt glede.

Burk da tid til å snakke godt med en ny kvinne du finner. Bygg total tillit, det er en av de andre bærebjelkene. Dere må kunne stole totalt på hverandre, vite at grenser ikke blir brutt for noen av dere.

- og når alt kommer til alt så kan det diskuteres hvem som dermed egentlig er den som bestemmer rammene og grensene i et slikt fohold.

Vil bare si tusen takk for fine og reflekterte svar.

Og også si at jeg ikke er en drittsekk.

Men det å få være litt "brutal"og "slem" ønsker jeg. Jeg vil aldri gå over streken, jeg er ikke voldelige eller maktsyk på noen måte. Men tror jeg allikevel kan trekke det relativt langt om hun ikke ber meg stoppe. Ber hun meg om å stoppe, så gjør jeg jo det.

Gjest Hummels
Skrevet

Ja det er sexy det, men jeg synes det er enda mer sexy når kvinnen er hardhent og slem med meg!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vil bare si tusen takk for fine og reflekterte svar.

Og også si at jeg ikke er en drittsekk.

Men det å få være litt "brutal"og "slem" ønsker jeg. Jeg vil aldri gå over streken, jeg er ikke voldelige eller maktsyk på noen måte. Men tror jeg allikevel kan trekke det relativt langt om hun ikke ber meg stoppe. Ber hun meg om å stoppe, så gjør jeg jo det.

Her må du være veldig forsiktig. Her må du tenke gjennom hva som er din faktiske grense og du må vite at du er mentalt sterkt nok til å ikke la deg selv skade din partner, selv om denne skulle komme til å be om det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

En ganske stor del av menneskeheten har begge egnskapene boende i seg.

De fleste jeg kjenner bytter på å lede og styre, også når de har ren kosesex.

Dominans er like mye en mental egenskap hvor forventning, spenning og makten fordeles og bygges opp i løpet av en hel dag eller en uke,

Kudos til Brutal for å komme snikende med det siste kortet, det som setter krav til deg.

Jeg har nevnt en del om det i tidligere tråder, men en god ting kan gjentas: Du må ha øye og ører på hver nervecelle i din egen kropp slik at du observerer hvert eneste signal som forteller at de ert er ubehagelig eller at hun vil roe ned, - uansett hvor tent du selv er der og da.

Jo bedre dere snakker sammen jo enklere er det å finne felles grunn, bli klar over egne og hverandres absolutte grenser, og jo bedre dere blir kjent med hverandre over tid, jo bedre vil dere få dette til å fungere.

Enkelte, absolutt ikke alle, men noen har historier liggende bak i minnet som kan utkrystallisere seg i tenning på å bli fysisk straffet. Der er en håfin grense for mange mellom å leke med trygghet og omsorg og det å bli den som fungerer som redskap for et menneske som vil straffe seg selv for noe.

- dette som en bitteliten tanke til den som er overveldende dominant...

Oppsummert er det så enkelt som å gi hverandre seksuell glede og tilfredsstillelse innenfor felles tenningsmønster og grenser, - noe som ikke er annerledes enn annen god sex.

Og ikke glem at svært mange, jeg tør ikke si 'alle' siden det alltid er unntak, svært mange har kosesex like ofte som de leker denne leken.

Skrevet

Hadde litt sex med en jente et par ganger, hun likte å bli kvelt og slått og pult skikkelig hardt. Ble litt forskrekket de første gangene men etterhvert så ville hun jo bare ha det hardere og hardere

Anonymous poster hash: ff4df...a07
Skrevet

Nå ble jeg kåt.

Jeg tenner på å være slem og hardhendt når jeg knuller. Jeg liker at hun finner seg i det. Jeg ønsker å gjøre hva f... jeg vil.

Men vil ikke skade!

Anonymous poster hash: 93d30...016

Skrevet

Synes det er en stor forskjell å tenne på submissive jenter kontra og ikke respektere grensene dems.

Anonymous poster hash: 4ee23...c22
Skrevet

Jeg har da ikke tenkt å ta helt av.

Dette dreier seg om bitchslaps, lugging, spytting og verbal ydmykelse. Kanskje tisse på henne om jeg føler for det. Knulle henne hardt i munnen. Blir det før røft...så roer man seg. Men vil hun skal finne seg i det så mye hun klarer. Kommandere henne til å gjøre det jeg ønsker. Bare ha hun naken hele tiden så jeg bare kan ta når jeg vil.

Ts

Skrevet

Tråden er ryddet pga avsporing.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...