Gå til innhold

Tegnehanne..-Noen som leser? ^^


Chizue

Anbefalte innlegg

Jeg elsker bloggen, hvordan hun egentlig får til å skrive om ett helt kjedelig liv, til å bli gøy å lese...
F.eks:
http://www.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Tegnehanne-Kjare-Belieber---bare-ta-helt-av-Det-er-greit-Jeg-har-vart-der-7720984.html

Hvor hun forteller at hun vet hvordan det er å være en Belieber...For helt ærlig så har vi vel alle vært der? Om det er Backstreet Boys....Westlife...Eller Elvis?

Har så mange favoritt striper selv, likte spesielt godt den om service bransjen :fnise:
Hva med dere? Hvilken favoritt har du? :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser alt hun tegner! :D Jeg synes også hun traff spikeren på hodet med den Belieber-greia, jeg var til og meg hekta på David akkurat som hun var :P

Også likte jeg den om tiggeforbud. KRILL!



Anonymous poster hash: dbd14...02e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Tegnehanne! Jeg tror faktisk at jeg har lest gjennom bloggen hennes flere ganger, og alle sakene hennes for Aftenposten. Løfter alltid humøret på en ellers grå dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er bare SÅ herlig. Jeg må lese innleggene hennes to ganger da jeg ler så tårene triller og ikke ser hva som står i bloggen... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner bloggingen hennes jeg, innleggene var nemlig lenger enn det på aftenposten nemlig. Mer tekst

Endret av teit1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...