AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Jeg har i en lang periode kun drukket pepsi max. Kun drukket vann under trening (som ikke har vært veldig ofte..) Jeg har lagt om kostholdet litt, og kutta ned på pepsi maxen. Har drukket vann istedetfor, og drukket ca. 0,5 l pepsimax, mens jeg har drukket ca. 1 liter vann daglig. Men urinen min har begynt å bli veldig mørk, det har den ikke vært før. Trodde den skulle være lys. Jeg har også blitt mye mer tørst, er veldig tørst med en gang jeg våkner, noe jeg aldri har vært før.. Tror dere det er noen sykdom etc? Eller er det normalt når man drikker vann? Anonymous poster hash: 65336...27a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Fargen på urinen kommer av hvor konsentrert urinstoffene er. Jo mørkere jo mer konsentrert. Drikk mer og urinen blir lysere.Anonymous poster hash: 148d4...c6f
pantora Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Mørkt urin = for lite væskeinntak (som regel)
Gjest SånnCirka Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Det kommer nok av at du drakk mer når du drakk mye pepsi max. 1 liter vann om dagen er ikke mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå