AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 hva er det som har skjedd ? Jeg oppdaterte windows. tror det er 8+ ? menyen er i allefall mørkeblå nå. Bluetooth funker IKKE det går IKKE å laste ned ting, kansje EN ting også henger det seg/nedlastningsvinduet vil ikke åpne seg og jeg må restarte for å få det til. Tror ikke norton blokkerer det heller for det kommer opp advarsler på noe, men ikke det som henger seg og etter restart funker det jo er bare sykt irriterende å skru pc av og på av og på av og på! Bluetooth er jeg nesten avhengig av fordi usb porten på pc'n er tydeligvis redd for mobil-lus den har aldri funka! Det står at den finner tlf min og de parer seg men så går det ikke an å sende noen ting fra tlf. Acer drit, savner asus jeg. Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 trenger hjelp! Nå klikker sims spillet hver gang jeg skal kjøpe noe.. Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
-Jiinxs- Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Installer bluetooth på nytt Avinstaller Norton Reinstaller internettleseren Har ikke noe med er en Acer pc. Hvis du ikke klarer å finne ut hvordan du installere bluetooth, så kom med produktnavnet til pcen din så kan jeg prøve å finne det for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 takk for svar men klarer ikke finne ut hvor jeg avinstallerer bluetooth engang jeg da. og produktnavn? norton derimot skal jeg klare å avinstallere, men trodde jeg trengte å ha det på pcn? Siden jeg kjøpte modell pc var det allerede installert Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
-Jiinxs- Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Tenkte på en link eller bare navnet på pcen din. Høyreklikk på den nye windows iconet nede i venstre hjørne. Avinstaller skal være den øverste knappen. Norton er bæsj, det er min faglige beskrivelse. Du klarer deg fint med den innebygde antivirus, evt så kan du prøve ut AvG eller Avast. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 ok det er Acer aspire E1-572 . å, jeg visste ikke at det fantes noe innebygd antivirus engang! Åja fant det ikke på den listen istad, men så det nå wlan og bluetooth. da tok jeg reparer og at den installerer seg selv pånytt da. å får jeg se når den blir ferdig Men vet du om den nye windows er litt rar eller var jeg bare uheldig med at så mye klikka på en gang ? Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 funka ikke er bare samma greia, enhetene parer seg også blir det brutt (av seg selv). Nå prøver jeg å avinstallere hele bluetooth og den wlan tingen istedet for å bare fikse den. Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 altså, dette gir bare ikke mening.. etter at jeg prøvde å trykke på fiks deg eller noe så var alt det samme. Så avinstallerte jeg det vekk og det er fortsatt det samme når jeg trykker på bluetooth ikonet?? har skrudd pc av og på fordi den bad med rebote. men den mente kanskje ikke å skru av og på da? Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 ikke får jeg lasta ned noen oppdateringer fra acer.com heller. eller får lasta ned, men ikke brukt dem uten å betale for en kode som sikkert kommer til å ta meg ett år å lete opp om jeg ikke vil det. LEGGER MEG! Anonymous poster hash: 8b08f...b5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå