Suzy Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #41 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvis du har tenkt å overbringe hilsner tror jeg at jeg må være litt mer entusiastisk, så derfor: Ja, så var det dette oppmerksomhetsbehovet da.. Jennifer Herved lagret og skal overføres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #42 Del Skrevet 15. juli 2004 Ble det noe skikkelig feiring på dere da??? .. og fikk han hilsnene fra oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. juli 2004 #43 Del Skrevet 15. juli 2004 i går, for jeg så den ikke før nå. Håper han hadde en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #44 Del Skrevet 15. juli 2004 Han hadde det bra, tror jeg. Fikk indrefilet av svin pakket i parmaskinke til middag og jordbær med yoghurtis til dessert kaffe og kos og all mulig oppmerksomhet etter det - og masse hilsner fra dere og alle andre Han var så fornøyd atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #45 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #46 Del Skrevet 15. juli 2004 Han var full av kjærlighetserklæringer i går, så det var igrunnen kos for begg to tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå