AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Shiiiiit jeg har hatt i tampong siden klokken var 18.00 igår og tok den ut nå 09.45!!! Jeg hadde ikke mensen men skulle ut igår og sliter med litt utflod og hadde ikke truseinlegg så jeg tok tampong i nøden. Når jeg tok den ut nå så hang det slimete blod på den. Jeg har vært akutt svimmel også tidligere idag. Er dette farlig? Anonymous poster hash: 1ee54...a33
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Det går nok helt fint. Anonymous poster hash: dd564...997 1
PrinsesseNila Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Det går nok helt sikkert fint. Men vær litt obs utover dagen og skulle du få flere symptomer ville jeg tatt en tur på legevakten for sikkerhetsskyld. Det går garantert fint, og det er ikke noe å uroe seg for
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Så lenge du ikke får smerter i underlivet, feber eller enda verre utslett, så går dette bra. Får du feber vær obs og dra raskt på legevakta.Anonymous poster hash: a59f2...9cf
Leini Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Det går sannsynligvis veldig bra. Litt sårt er det nok. Er jo ikke slik at den var der i dagevis..
Gjest Money Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Shit, du har med andre ord ikke tisset på over 13 timer, og du var i tillegg ute på byen og inntok veske?
Chloe- Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Shit, du har med andre ord ikke tisset på over 13 timer, og du var i tillegg ute på byen og inntok veske? Tråden er ikke alltid synlig da.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor i all verden går du m tampong om du ikke blør.blir jo tørt.Anonymous poster hash: b26b0...0b2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg glemte at jeg hadde en tampong inni meg en gang. Trodde jeg var ferdig med mensen, til jeg plutselig fant ut at jeg hadde glemt tampongen etter et par dager. Tilleggsinformasjon: jeg blør ikke så veldig mye. Det gikk bare bra for meg, men vært obs for TSS. Svimmelhet er et av symptomene, google det, så får du alle symptomene opp. Da kan det være farlig, og du må ringe legevakten å forhøre deg. Anonymous poster hash: 4c65a...8fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå