AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Sett på at partneren din ha sex med en annen person? Jeg tenner veldig på tanken, men vet jeg aldri vil la det skje.Anonymous poster hash: 7ae70...7e4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 NEI Anonymous poster hash: 24f08...b69
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Nope.Anonymous poster hash: 21607...021
Kjerringa Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Har likevel ikke noe imot at andre tenner på det. Så lenge mannen min ikke gjør det. Du er heller ikke alene, så selv med ufine svar fra andre, betyr ikke det at du er unormal eller har problemer. Vi har alle ulike preferanser, fantasier osv osv. Likevel skal det sies, en fantasi er ofte kun en fantasi. Å oppleve den i virkeligheten har skuffet mange. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Har likevel ikke noe imot at andre tenner på det. Så lenge mannen min ikke gjør det. Du er heller ikke alene, så selv med ufine svar fra andre, betyr ikke det at du er unormal eller har problemer. Vi har alle ulike preferanser, fantasier osv osv. Likevel skal det sies, en fantasi er ofte kun en fantasi. Å oppleve den i virkeligheten har skuffet mange. Tusen takk for flott svar :-)Anonymous poster hash: 7ae70...7e4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tenner på tanken om at kjæresten skal rote med ei mens jeg ser på. Men fantasien min har enkelte regler. Som at han beholder underbuksene på, men ellers står fritt frem til å gjøre hva som helst med jenta, og etter hvert inviterer meg og for å delta, teame up med tunge, munn og fingre for å gi jenta mest mulig nytelse. Så joda, men med underbukser på, og som en innledning til en trekant. Anonymous poster hash: 3ba70...728
Persephone Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Nei, men jeg tror ikke noen av oss ville vært komfortable med det.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Om en potensiell partner kan få ha sex med ei anna dame mens jeg ser på? Ja, kan være åpen for det. Men er alt annet enn et must.
Jacinta Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Nei, og det tror jeg ikke noen av oss hadde vært komfortabel med.
Gjest SånnCirka Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Nei, aldri i verden. Er kanskje litt eiesyk(eller bare ufattelig glad i han), men blir faktisk litt kvalm bare ved tanken på det.. 1
Gjest KateW Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Om en potensiell partner kan få ha sex med ei anna dame mens jeg ser på? Ja, kan være åpen for det. Men er alt annet enn et must. Mann da?
Gjest brutal_mann Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Mann da? Tja... de kan få bruke strapon om de vil. Men ikke på meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå