Gå til innhold

trenger råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har i mange år slitt med angst og de siste to årene har jeg hatt tydelige tegn på depresjon. Jeg prøvde å snakke med fastlegen min om dette for noen år siden han ba meg ta meg sammen og ikke oppføre meg slik. Vel dette resulterte i enda større angst og selvfølgelig enda større depresjon og fastlege bytte. Men nå har det skjedd ting I livet mitt som gjør at jeg sliter med å stå opp og i det hele tatt leve. Jeg er på jobb og ingen vet dette men gråter nesten før jeg går ut av bilen. Tørr ikke å gå ut av husets fire vegger kun om jeg skall på jobb osv. Som sagt jeg ser ut som en sosial person mens hjemme har jeg angst bare telefonen ringer. Alle de nærmeste er veldig bekymret og nå orker jeg ikke mer og er desperat etter hjelp.

Men hvordan går jeg frem og hva sier jeg til legen? Jeg sliter som sagt veldig etter det siste legen sa. Og det har vert på nippen at jeg ikke tørr å dra til noe lege mer..

Anonymous poster hash: a13bd...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er:) Om du ikke klarer det, kan du skrive ett brev til legen el gi det som det har skrevet her. Kan være lurt å gå innom lege kontoret noen dager i forveien før timen og levere det.

Om ikke legen tar deg på alvor, så ville jeg byttet lege igjen. Man skal ikke ha det slik som du beskriver.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 40f7a...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...