AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #21 Skrevet 8. oktober 2014 Sheldon? Sheldon Cooper i Big Bang Theory Anonymous poster hash: 7ff61...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #22 Skrevet 9. oktober 2014 men blir det ikke fryktelig slitsomt i et evt forhold? Med en som ikke kan kommunisere følelsene sine? Anonymous poster hash: 07299...45e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #23 Skrevet 9. oktober 2014 men blir det ikke fryktelig slitsomt i et evt forhold? Med en som ikke kan kommunisere følelsene sine? images.jpg Anonymous poster hash: 07299...45e Ts her: Det er jo i så fall fryktelig langt frem dit, men jeg vet jo ikke hvordan det ville blitt. Poenget med sammenlikningen var vel først og fremst at jeg tror han har veldig lite erfaring med jenter. Vi er som sagt blitt ganske gode venner de siste månedene og har snakket en del om "ting som betyr noe", så det er jo lov å håpe at det er symptomatisk, selv om det ikke nødvendigvis er noen sammenheng Anonymous poster hash: 7ff61...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #24 Skrevet 9. oktober 2014 men blir det ikke fryktelig slitsomt i et evt forhold? Med en som ikke kan kommunisere følelsene sine? images.jpg Anonymous poster hash: 07299...45e Ts igjen: Åh, nå begynte jeg å tenke her. Kanskje du har rett. Jeg har ikke tenkt i slike baner hittil. Takk for godt innspill, jeg må ta en runde med meg selv... Anonymous poster hash: 7ff61...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #25 Skrevet 9. oktober 2014 Ts her: Det er jo i så fall fryktelig langt frem dit, men jeg vet jo ikke hvordan det ville blitt. Poenget med sammenlikningen var vel først og fremst at jeg tror han har veldig lite erfaring med jenter. Vi er som sagt blitt ganske gode venner de siste månedene og har snakket en del om "ting som betyr noe", så det er jo lov å håpe at det er symptomatisk, selv om det ikke nødvendigvis er noen sammenheng Anonymous poster hash: 7ff61...8c3 Hvilke tegn viser han på interesse? Bare for å sammenligne med "min Sheldon". Synes det er vanskelig å tolke.Anonymous poster hash: 5d032...308
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #26 Skrevet 9. oktober 2014 Ts igjen: Åh, nå begynte jeg å tenke her. Kanskje du har rett. Jeg har ikke tenkt i slike baner hittil. Takk for godt innspill, jeg må ta en runde med meg selv... Anonymous poster hash: 7ff61...8c3 Sheldon er en fiktiv karakter, det finnes ingen som er helt lik han i virkeligheten. Ofte har menn som du snakker om en emosjonell side av seg som ligger begravd under overflaten. Anonymous poster hash: 758b0...b96
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #27 Skrevet 9. oktober 2014 Hvilke tegn viser han på interesse? Bare for å sammenligne med "min Sheldon". Synes det er vanskelig å tolke.Anonymous poster hash: 5d032...308 Ts her: Jeg merker det vel først og fremst på at han bruker mye tid på meg, og at han tilpasser seg planene mine. Han er også flink til å "bestemme" at jeg skal være med på ting (vi deler flere interesser). Det er også noe mer fysisk kontakt enn hva jeg anser som normalt for venner. Men jeg tør ikke gå mer i detalj, gud forby at han skulle lese dette hva med deg? Anonymous poster hash: 7ff61...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #28 Skrevet 9. oktober 2014 Ts her: Jeg merker det vel først og fremst på at han bruker mye tid på meg, og at han tilpasser seg planene mine. Han er også flink til å "bestemme" at jeg skal være med på ting (vi deler flere interesser). Det er også noe mer fysisk kontakt enn hva jeg anser som normalt for venner. Men jeg tør ikke gå mer i detalj, gud forby at han skulle lese dette hva med deg?Anonymous poster hash: 7ff61...8c3 Ok Har lagt merke til en del blikk, ofte "uten at jeg ser det". Han snakker vanligvis lett med folk, mens med meg blir han litt stille når det er flere rundt. Det gjelder meg også. På tomannshånd har vi god kjemi, synes jeg. Har også merket at han han har begynt å stå nærmere meg, og litt mer kroppskontakt enn det som er normalt. Anonymous poster hash: 5d032...308
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #29 Skrevet 9. oktober 2014 Ok Har lagt merke til en del blikk, ofte "uten at jeg ser det". Han snakker vanligvis lett med folk, mens med meg blir han litt stille når det er flere rundt. Det gjelder meg også. På tomannshånd har vi god kjemi, synes jeg. Har også merket at han han har begynt å stå nærmere meg, og litt mer kroppskontakt enn det som er normalt.Anonymous poster hash: 5d032...308 TS her: Det høres jo lovende ut at han er oppmerksom på deg det høres ut som du også kanskje bare må være tålmodig. Men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort! "Min" hentet meg faktisk på jobb og kjørte meg hjem i kveld. Det er en ganske god omvei, så jeg velger å tolke det positivt. Veldig fin avslutning på dagen Anonymous poster hash: 7ff61...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #30 Skrevet 9. oktober 2014 TS her: Det høres jo lovende ut at han er oppmerksom på deg det høres ut som du også kanskje bare må være tålmodig. Men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort! "Min" hentet meg faktisk på jobb og kjørte meg hjem i kveld. Det er en ganske god omvei, så jeg velger å tolke det positivt. Veldig fin avslutning på dagen Anonymous poster hash: 7ff61...8c3 Jeg tror nok jeg må være tålmodig ja, men også direkte på hva jeg føler. Så bra! Høres lovende ut! Anonymous poster hash: 5d032...308
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #31 Skrevet 9. oktober 2014 Ts her: Jeg merker det vel først og fremst på at han bruker mye tid på meg, og at han tilpasser seg planene mine. Han er også flink til å "bestemme" at jeg skal være med på ting (vi deler flere interesser). Det er også noe mer fysisk kontakt enn hva jeg anser som normalt for venner. Men jeg tør ikke gå mer i detalj, gud forby at han skulle lese dette hva med deg? Anonymous poster hash: 7ff61...8c3 han høres jo ut som at liker deg! og han kjørte deg hjem! veeldig lovende Anonymous poster hash: 07299...45e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå