Gå til innhold

Lampehjelp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg skal innrede min nye stue og har flere ting med litt "afrikansk look".

Har store tunge møbler som er laget i mørke og varme brunfarger, samt to fine bilder fra naturen i Afrika.

Så har lyst å fullføre den stilen i stua men finner ikke helt de lampene jeg er ute etter. Er det noen med noen gode tips?

Alt blir godt mottatt :biggrin:

Anonymous poster hash: d2a5b...e19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere, jeg skal innrede min nye stue og har flere ting med litt "afrikansk look".

Har store tunge møbler som er laget i mørke og varme brunfarger, samt to fine bilder fra naturen i Afrika.

Så har lyst å fullføre den stilen i stua men finner ikke helt de lampene jeg er ute etter. Er det noen med noen gode tips?

https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1266&bih=613&q=afrikanske+lamper&oq=afrikanske+lam&gs_l=img.1.0.0i24.1229.6346.0.8663.14.10.0.4.4.0.81.628.10.10.0....0...1ac.1.54.img..0.14.651.pD1tLsP2Sww

Anonymous poster hash: 36fc0...83d

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på disse :)

Har selv kjøpt en og har lyst på flere, ser det er flere varianter av dem fra samme selger. Den største er kul men litt dyr :(

Anonymous poster hash: 56aa8...e97

• Liker 3
Skrevet

Har selv kjøpt en og har lyst på flere, ser det er flere varianter av dem fra samme selger. Den største er kul men litt dyr :(

Anonymous poster hash: 56aa8...e97

Oj den kunne kanskje vært noe ja! Veldig fin, takk :)

Skrevet

Nå kjenner jeg han som selger disse men jeg er også fan av disse. Kjøpte to stk før han la dem ut for salg. Tror jeg skal ha noen til julegaver i år ;)

Anonymous poster hash: c51ec...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...