AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hei. Har prøvd å finne fram en dildo/vibrator som beveger på seg selv, altså går inn og ut. Husker jeg så den på kondomeriet butikken for en stund tilbake, men finner den ikke fram på nettbutikken. Vet noen hva denne heter? Anonymous poster hash: 39e46...d49
Snøfteline Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 http://www.nytelse.no/sexmaskiner/kvinner/ Slike, for eksempel? :-)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 jeg må ha en sånn *sparespare* Anonymous poster hash: 3f88d...e85
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Det er jo et godt forslag ! Men de jeg så på kondomeriet var mer… enkle og mindre. Bor i en leilighet så må ha noe som ikke bråker mye TS Anonymous poster hash: 39e46...d49
chouette Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Louisiana Lounger...hvem faen er menneskene som finner navn på disse tingestene her? 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Er ikke dette omtrent like patetisk som menn med oppblåsbar barbara? I tilfelle, hvorfor ikke? 1
Nanami Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 De har helt vanlige enkle dildoer som støter frem og tilbake på Erotikk1.
Snøfteline Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Var jo litt i forskjellige størrelser der, velg og vrak! :-) Men enig i at noen av dem tar litt plass. Ikke helt klar for å innrede et helt rom, liksom... Patetisk eller ikke: kunne godt tenkt meg en sånn, her kan man jo bare legge seg til rette å bli PULT uansett hvor sliten, giddaløs eller manneløs man er! 2
Prestekragen Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Har en sånn en, den derre fra funfactory, stronic eins. Den er ikke SÅ fantastisk, og absolutt ikke verdt 1600 kroner. Blir egentlig bare mest sår av den, haha. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå