AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Jeg har tenkt litt på det å kjøpe et gopro kamera, men lurer på om noen andre her har det og hva dere synes om det, og hvilket jeg burde kjøpe? Så at man kan forhåndsbestille det aller nyeste nå (?) Men jeg finner ikke ut noen plasser om man kan snu skjermen (rotere skjermen) på gopro? slik at jeg kan filme meg selv, men kan se meg selv på skjermen. Hva er deres erfaringer, hva bruker dere det til? Hvilken "modell" burde jeg kjøpe og hvor kan jeg få tak i det da? (helst på interenett.) Anonymous poster hash: cd155...ac0 Anonymous poster hash: cd155...ac0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Kjøpte GoPro 3+ Hero nå før lanseringen av det nye, kjøpte det for å filme under dykking. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: 1dc8d...1d6
nord.norge92 Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Har go pro 3 black edition 😊 Veldig fornøyd! Brukt det til dykking, turer med hunden og filming generelt. .. har ikke skjermen man kan kjøpe til, men du kan bruke wifi som er i kameraet og laste ned appen, du kan da bruke mobile som kameraskjerm!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå