AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hadde utskrapning for 1, 5 mnd siden, når kan jeg regne med å få mens igjen?Anonymous poster hash: 34eff...bdd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 34eff...bdd
Minya Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 I teorien skulle du fått første mens med en gang, og neste mens omtrent når du pleier i tid etter den første. Er du sikker på at de fikk ut alt? 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 I teorien skulle du fått første mens med en gang, og neste mens omtrent når du pleier i tid etter den første. Er du sikker på at de fikk ut alt? Ja hadde utskrapning pga polypp, ble satt på provera den 16 dagen etter inngrepet..skulle da gå ti dager på provera, så etter 3-7 dager ville jeg få en blødning (mens). Men jeg fikk bivirkning av tabletten og begynte å blø etter tredje pillen, ifølge gynekolog skulle jeg ta kuren ut...men blødningen uteblir:-( frustrerende vrt jo ikke hvordan syklus er.Anonymous poster hash: 34eff...bdd
Minya Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Hør med gynekologen hva som kan være problemet og be om en oppfølgingsundersøkelse.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Hør med gynekologen hva som kan være problemet og be om en oppfølgingsundersøkelse. Var på gyn for to uker siden al Alt okAnonymous poster hash: 34eff...bdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå