Gå til innhold

Var han bare ute etter et ligg..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først møttes vi og etter det hadde vi veldig god kontakt. Begge to tok initiativ til å finne på ting og møtes. Møttes flere ganger og alt var bra. Etter ca. 3 uker, så var han på besøk hos meg - og han hadde tydligvis tenkt å sove over, noe som han gjorde. Vi hadde sex og jeg tenkte ikke da at dette hadde noe å si for videre kontakt. Etter dette har han blitt veldig stille og sluttet å ta initiativ - men han svarer når jeg sender, kort og konsist. Var han bare ute etter et ligg eller hva er greia?

- Han møtte ei annen jente mens vi "holdt på", men sa at han da fant ut at han ville fortsette å bli kjent med meg.

- Han har forsåvidt ikke hintet til sex før den gangen.

- Han måtte se meg før han skulle på jobb, da jeg skulle bort en ukes tid på ferie.



Anonymous poster hash: 16f73...d84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er umulig å si ut fra den informasjonen vi har, men tommelfingerregelen er vel at hvis han hadde vært interessert, så ville han tatt kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt som at hvis han er interessert tar han kontakt. Om han kun vare ute etter sex eller ikke aner jeg ikke. Men han virker ikke like ivrig nå etter sexen, så mest sannsynlig er han ikke lenger like interessert. En liten sannsynlighet kan være at han er opptatt for tiden og ikke har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han tar ikke kontakt.

- Han svarer kort når du tar kontakt, uten oppfordring til videre samtale.

Han er ikke interessert. Enten har han mistet interessen, var lunken i utgangspunktet og har "fått sitt" etter sex eller så har han en annen jente i tankene han liker bedre. Eller en kombinasjon av flere ting.

Vi kan ikke gi den eksakte årsaken bak, men du burde utvilsomt droppe ham og gå videre.



Anonymous poster hash: bd7a7...9fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han tar ikke kontakt.

- Han svarer kort når du tar kontakt, uten oppfordring til videre samtale.

Han er ikke interessert. Enten har han mistet interessen, var lunken i utgangspunktet og har "fått sitt" etter sex eller så har han en annen jente i tankene han liker bedre. Eller en kombinasjon av flere ting.

Vi kan ikke gi den eksakte årsaken bak, men du burde utvilsomt droppe ham og gå videre.

Anonymous poster hash: bd7a7...9fa

Han virket jo oppriktig interessert i utgangspunktet, så kan ikke helt skjønne hva som gikk galt. Er det jeg som har gått på en smell som "hoppet i høyet" for tidlig? Har hørt at dette ikke er så veldig lurt, egentlig. Eller er det bare at han har virket interessert en stund, blitt lunken og fått seg et ligg - for å så være kald etterpå? - TS

Anonymous poster hash: 16f73...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket jo oppriktig interessert i utgangspunktet, så kan ikke helt skjønne hva som gikk galt. Er det jeg som har gått på en smell som "hoppet i høyet" for tidlig? Har hørt at dette ikke er så veldig lurt, egentlig. Eller er det bare at han har virket interessert en stund, blitt lunken og fått seg et ligg - for å så være kald etterpå? - TS

Anonymous poster hash: 16f73...d84

Hva han tenker og synes om deg kan ikke vi svare på. Kanskje var han halventusiastisk hele veien, kanskje traff han noen andre, kanskje mistet han interessen etter sex.

Om han virker interessert i starten har lite å si - han kjenner deg jo ikke ordentlig enda.

Uavhengig av årsak er det er klart at du har alt å vinne på å vente med sex.

Anonymous poster hash: bd7a7...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mest sannsynlig er han bare ute etter et ligg.



Anonymous poster hash: fb279...146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...