AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Skal ta teoriprøven i morgen.MEN,hvordan regner jeg ut bremselengde ved normal bremsing kontra nødbremsing?Jeg vet formelen for nødbrems,men ikke hvordan jeg regner ut normal og behagelig bremsing.Anonymous poster hash: ea23e...de3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Må man kunne det da?? Altså, ved en behagelig, normal oppbremsing er det jo flere måter å gjøre det på. Man kan slippe gassen, senke farten uten å bremse, gire ned...Det blir jo som å spørre hvor langt er et tau eller hva koster en bil Anonymous poster hash: d3fd9...8aa
Fraggzy Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Unødvendig å kunne. Du får ikke spørsmål som krever at du skal skrive ned, regne og formulere bremselengder. Det er en avkryssningsprøve. Kan hende at du heller får spørsmål om hvor mye lengre/kortere bremselengder er på forskjellig føre.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Pugg bremselengdeutregningen slik den står i reoriboka, det bør holde. Les igjennom og svar først på de spørsmålene du er sikker på. Så går du igjennom testen en gang til svarer på det det mener er riktig. Og ser over alle svarene for tredje gang. Bruk all tiden du får til rådighet. Se nøye på bildene særlig der det er spørsmål om hvem som har vikeplikt der ligger det gjerne noen "luringer". Bedre å gjøre ting nøye enn å måtte betale for å gjøre testen om igjen. Lykke til.Anonymous poster hash: 384cc...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå