Gå til innhold

KG Incel Awareness Day

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, da er KG Incel Awareness Day offisielt over for denne gang, og det gjenstår bare å takke alle som har besøkt og bidratt i denne tråden. Alt i alt vil jeg si at denne dagen - og denne tråden - har vært en braksuksess, og at mye har blitt oppnådd på relativt kort tid. Samtidig kan det bare gå en vei herfra, og jeg føler meg rimelig sikker på at neste års KGIAD vil bli en enda større suksess.

Takk til alle som delte sine tanker, takk til alle som støtte-plusset støtte-plusse-innlegget (innlegg #2)) og takk til den stille majoritet som forhåpentligvis ble litt klokere i dag. Det er så klart lov å fortsette å henge i denne tråden og diskutere videre, men kaffe og kaker vil nå samles inn igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om folk er for stygge/tilbakestående til å ha sex med en samtykkende partner, så er det kanskje en ide å søke en behandling for å kvitte seg med dette problemet. Feks kjemisk kastrering.

Anonymous poster hash: b0c02...34c
  • Liker 2
Skrevet

Så fort menn snakker om alpha, beta, incell så kan jeg kjenne at fitta mi tørker inn. Kunne aldri datet noen som tenkte på den måten.

Ansvarsfraskrivelse. Det er du selv som er ansvarlig for å holde hullet ditt vått.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er en incel, ettersom jeg har sett ulike definisjoner på dette. Et sted så jeg at man definerte "incel" som å gå i over 6 måneder i ufrivillig sølibat. I skrivende stund har jeg levd i sølibat i ca. 14 måneder. I hvilken grad man skal kalle det "ufrivillig" er jeg heller ikke helt sikker på, ettersom jeg ikke akkurat har lagt ned noen innsats for å få pult, og heller ikke er villig til å senke standardene mine hva angår tilfeldige knull.

Uten at jeg har noen empiri utenom min omgangskrets så tror jeg nok det med at man ikke har lagt ned noen innsats for å få pult er grunnen til at de fleste ikke får seg noe. Ganske få i omgangskretsen min som finner det naturlig å prøve seg på damer på byen. Og når de først gjør det så ender de bare opp med å prate med dama.

Ikke driver de med tinder/nettdating heller.

Skrevet (endret)

Uten at jeg har noen empiri utenom min omgangskrets så tror jeg nok det med at man ikke har lagt ned noen innsats for å få pult er grunnen til at de fleste ikke får seg noe. Ganske få i omgangskretsen min som finner det naturlig å prøve seg på damer på byen. Og når de først gjør det så ender de bare opp med å prate med dama.

Ikke driver de med tinder/nettdating heller.

Akkurat likt her. Driver ikke med tinder/nettdating, og kan heller ikke si jeg har noe mål om å få noen med meg hjem de få gangene jeg drar på byen. I den grad jeg snakker med kvinner når jeg er ute og rundt om kring, er det mest for å bli litt kjent med dem, og finne ut om jeg syns de virker interessante for noe mer enn bare sex. Og det syns jeg aldri. Men om de skulle være det, er jeg seff åpen for å be om et telefonnummer, og kanskje treffes igjen ved en annen anledning. Uansett masturberer jeg såpass heftig og ofte, at jeg stort sett går rundt og er helt "utsexet". Da er det heller ikke like interessant med tilfeldig sex en lørdagskveld, og i tillegg kan det være greit med ihvertfall en 10-12 timers runkepause før man plutselig skal måtte prestere i bingen. Så noe stort tap er det ikke akkurat, men jeg begynner jo å tenke at det kanskje er på tide jeg får meg noe, jeg også. Men egentlig er jeg jo ute etter noe litt mer "intimt" også på det personlige plan, så jeg vet ikke helt hvor mye jeg egentlig skal gidde å stresse med bare det å få pult. Det var liksom noe annet da man var student.

Endret av Iben
Skrevet

Ansvarsfraskrivelse. Det er du selv som er ansvarlig for å holde hullet ditt vått.

Har ingen interesse for å holde det vått for slike menn =p

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...