AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Er det noen her som har foretatt en slik type brystforstørring og kan fortelle om hvordan det var? Er du fornøyd? Hvor lenge er det siden, og har de holdt seg stabile i størrelsen? Anonymous poster hash: af0a6...183
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Dette lurer jeg på også....Hva er grunnen til at du vil ha det? Anonymous poster hash: 32bba...d0b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Dette lurer jeg på også....Hva er grunnen til at du vil ha det? Anonymous poster hash: 32bba...d0b fdksøl Anonymous poster hash: af0a6...183
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Det er ikke veldig vanlig, iom at resultatet blir sjelden bra. Mange kvinner liker tanken på å bruke eget fett (dvs. ingen kunstige substanser) i brystene, og dersom disse prosedyrene ga like gode resultater hadde de blitt gjort langt oftere. Anonymous poster hash: 61eb4...0fb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 fdksøl Anonymous poster hash: af0a6...183 Oi, katt på tastaturet! Grunnen til at jeg vurderer det, er at jeg opererte inn silikon for noen år siden, og jeg har fått hard kapsel på ene siden. Jeg er usikker på om jeg ønsker å bytte ut med nye silikonproteser, for jeg er redd det samme skal skje igjen. Jeg synes dessuten at brystene er litt for store (selv om jeg ikke har mer enn ca 200 cc i hver), og kunne tenke meg å dempe litt. Av bilder jeg har sett synes jeg det ser mer naturlig ut med eget fett, og jeg ahr lest at det kjennes mykere og mer som vanlig bryst. Anonymous poster hash: af0a6...183
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Det er ikke veldig vanlig, iom at resultatet blir sjelden bra. Mange kvinner liker tanken på å bruke eget fett (dvs. ingen kunstige substanser) i brystene, og dersom disse prosedyrene ga like gode resultater hadde de blitt gjort langt oftere. Anonymous poster hash: 61eb4...0fb På hvilke måte mener du at resultatet sjelden blir bra? Jeg har lest at det har blitt mer vanlig å gjøre det på denne måten de senere årene. Tror du ikke at det har skjedd en viss utvikling på dette feltet, slik at resultatet av det som gjøres i dag er bedre og mer varig enn de første forsøkene som ble gjort? Anonymous poster hash: af0a6...183
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 På hvilke måte mener du at resultatet sjelden blir bra? Jeg har lest at det har blitt mer vanlig å gjøre det på denne måten de senere årene. Tror du ikke at det har skjedd en viss utvikling på dette feltet, slik at resultatet av det som gjøres i dag er bedre og mer varig enn de første forsøkene som ble gjort? Anonymous poster hash: af0a6...183 Det er klart at en del av årsaken til at det er mindre vanlig er at mange av klientene ikke har nok fett å ta ut / som de vil fjerne til å putte i brystene, da den typiske klient er slank. Det er vanskelig å få ut stor nok fettmasse fra ett område, så det er veldig begrenset hvor mye som kan legges inn. Rippling og cyster kan også forekomme med fetttransplantasjon. Du kan også risikere klumper og ujevne området - ikke bare på brystene, men i området fettet er tatt fra. Fettet er jo en "masse", ikke et implantat i en gitt form. Fettet kan forsvinne, og det kan forsvinne ujevnt mellom brystene hvilket gir asymmetri. Fettransplantasjon er også fortsatt relativt nytt og en rekke leger mener det gir en økt sjanse for brystkreft. Anonymous poster hash: 61eb4...0fb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Det er klart at en del av årsaken til at det er mindre vanlig er at mange av klientene ikke har nok fett å ta ut / som de vil fjerne til å putte i brystene, da den typiske klient er slank. Det er vanskelig å få ut stor nok fettmasse fra ett område, så det er veldig begrenset hvor mye som kan legges inn. Rippling og cyster kan også forekomme med fetttransplantasjon. Du kan også risikere klumper og ujevne området - ikke bare på brystene, men i området fettet er tatt fra. Fettet er jo en "masse", ikke et implantat i en gitt form. Fettet kan forsvinne, og det kan forsvinne ujevnt mellom brystene hvilket gir asymmetri. Fettransplantasjon er også fortsatt relativt nytt og en rekke leger mener det gir en økt sjanse for brystkreft. Anonymous poster hash: 61eb4...0fb Tusen takk for info! Anonymous poster hash: af0a6...183
Gjest Gjest_Erica Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 En gang jeg lå på kirurgisk avdeling, kom det en dame som hadde fått et nytt bryst av fett fra magen. Hun fikk det etter å ha fjernet det ene brystet pga. brystkreft. Tror det gjorde temmelig vondt med en gang og hun måtte ligge med WAC de første timene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå