AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 jeg har alltid hatt sex med menn som har vært "atletiske" (altså ikke overvektige). men nå har jeg klart å falle for en mann som tidligere har vært veldig stor (veldig veldig) å han har gått ned MASSE i vekt noe jeg virkelig beundrer han for! saken er, vi har ikke hatt sex eller noe, men alt tyder jo på at det går en vei. jeg tenker ikke at "æsj han har sikkert overflødig hud" osv for det er virkelig ingen big deal for meg, men hvordan er det teknisk å ha sex med en som kanskje har en del overflødig hud og som enda er under kategorien stor? jeg veit at man finner ut av sånt sammen og at ting som funker for noen ikke alltid funker for andre. men kan dere som har vært borti det fortelle meg hvordan dere opplevde det? jeg vil virkelig få dette til å fungere. han har bare et helt fantastisk indre som jeg ønsker å ha i livet mitt! Anonymous poster hash: 519b6...2ca
Gjest Pito Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har vært veldig stor og slanket vekk mye og det har ført til endel løshud. Jeg skal få fjernet det men må først holde vekta over en periode. Jeg og mannen nyter masse og god sex og huden har aldri vært noe problem. Mye bedre med sex etter at jeg ble trent og fleksibel Vi tar det med humor
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ble forelsket i en mann som var litt stor og hadde mage. Han var en fantastisk person, og hadde "draget" selv om han var overvektig. Det skapte ikke problemer rundt sex med tanke på stillinger osv. Men han var ganske "lat", ville helst at jeg skulle ri han.. Etterhvert gikk forelskelsen min over, og da fikk jeg problemer med overvekten hans. Jeg syntes ikke kroppen hans var attraktiv, og klarte ikke tenne på han.. Trist, men sant. Anonymous poster hash: bcd02...56e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har hatt sex, eller rettere sagt prøvd å ha sex med en veldig overvektig mann, og vi fikk det ikke til, rent fysisk. Han syntes det var deilig, da, men jeg fikk ikke noe ut av det. Han var så stor at penisen rakk ikke fram når han skulle penetrere meg, og jeg kjente null og niks. I tillegg var han så svær at jeg følte jeg skulle bli klemt i hjel da han var over meg. Fikk seriøst klaustrofobi! Han er en kjempehyggelig fyr, så det er synd han ikke er innstilt på å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 06f26...65d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 han her er VELDIG motivert for å gå ned enda mer. å han har mange rundt seg som støtter han masse så jeg er ikke bekymret for at han går opp igjen feks. nå er det i grunn ikke vekten som er problem lenger, men løshuden. jeg er litt redd for at vi skal oppleve at huden er i veien feks. men nå har jeg ikke sett han naken enda så jeg veit ikke hvor "ille" ståa er. TS Jeg har vært veldig stor og slanket vekk mye og det har ført til endel løshud. Jeg skal få fjernet det men må først holde vekta over en periode. Jeg og mannen nyter masse og god sex og huden har aldri vært noe problem. Mye bedre med sex etter at jeg ble trent og fleksibel Vi tar det med humor ååh så godt å få høre! han jeg dater skal sikkert få fjernet hud etterhvert han å, men det har ikke vært noe tema enda så bra foresten at du har gått ned mye! gratulerer Jeg ble forelsket i en mann som var litt stor og hadde mage. Han var en fantastisk person, og hadde "draget" selv om han var overvektig. Det skapte ikke problemer rundt sex med tanke på stillinger osv. Men han var ganske "lat", ville helst at jeg skulle ri han.. Etterhvert gikk forelskelsen min over, og da fikk jeg problemer med overvekten hans. Jeg syntes ikke kroppen hans var attraktiv, og klarte ikke tenne på han.. Trist, men sant.Anonymous poster hash: bcd02...56e fint min favorittstilling er å ri da da får jeg orgasme gang på gang TS Anonymous poster hash: 519b6...2ca
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har hatt sex, eller rettere sagt prøvd å ha sex med en veldig overvektig mann, og vi fikk det ikke til, rent fysisk. Han syntes det var deilig, da, men jeg fikk ikke noe ut av det. Han var så stor at penisen rakk ikke fram når han skulle penetrere meg, og jeg kjente null og niks. I tillegg var han så svær at jeg følte jeg skulle bli klemt i hjel da han var over meg. Fikk seriøst klaustrofobi! Han er en kjempehyggelig fyr, så det er synd han ikke er innstilt på å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 06f26...65d jeg tror ikke det skal være noe problem å "få den inn" da magen i seg selv ikke er kjempestor. bare en del hud vil jeg tro etter så stor vektnedgang. han vil enda mer ned i vekt å så det er ikke noe jeg tenker på Anonymous poster hash: 519b6...2ca
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 TS over Anonymous poster hash: 519b6...2ca
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 han her er VELDIG motivert for å gå ned enda mer. å han har mange rundt seg som støtter han masse så jeg er ikke bekymret for at han går opp igjen feks. nå er det i grunn ikke vekten som er problem lenger, men løshuden. jeg er litt redd for at vi skal oppleve at huden er i veien feks. men nå har jeg ikke sett han naken enda så jeg veit ikke hvor "ille" ståa er. TS ååh så godt å få høre! han jeg dater skal sikkert få fjernet hud etterhvert han å, men det har ikke vært noe tema enda så bra foresten at du har gått ned mye! gratulerer fint min favorittstilling er å ri da da får jeg orgasme gang på gang TS Anonymous poster hash: 519b6...2ca Jeg liker også godt å ri, men det gikk heller ikke an med han jeg var med. Magen var jo bare alt for stor! I tillegg hadde han mye større rumpe og pupper enn meg også, og jeg har store pupper. Gremmes over at jeg gikk til sengs med han, rett og slett. Urk Godt å høre at din er motivert for å gå ned i vekt, da! Litt løshud er null problem. Anonymous poster hash: 06f26...65d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå