Gå til innhold

BH for brystkreft?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min kom på onsdag med et stk rosa bh og rosa neglelakk, som han nå har bestemt seg for å gå med i hele oktober. Fordi da skulle kompisgjengen gi 6000 kroner til kreftforeningen og brystkreft. Kan allerede si etter fire dager med hunken i brystholder.. det er litt rart og jeg begynner å tenke at han kanskje.. Er han homo? Bør jeg nekte han eller.. er det bare jeg som er vanskelig? Dette tenner meg ikke i det hele tatt

Anonymous poster hash: 8216b...3bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjæresten min kommet med rosa bh og neglelakk for å vise sin støtte og kanskje øke engasjementet rundt brystkreft så hadde jeg blitt stolt! Veldig stolt. :)

• Liker 3
Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg hadde bare vært stolt jeg! han viser engasjement for et veldig viktig tema :)

Skrevet

Jeg ville umiddelbart lurt på om fyren var blitt smårar, men dersom det hadde resultert i 6000 kroner til kreftsaken og mannen var villig til å gå slik en måned så gjerne for meg.

Det er tross alt mer vett i et slikt "tiltak" enn i alle disse "post en rosa sløyfe hvis du er mot kreft" oppslagene på FB hver oktober.

• Liker 2
Skrevet

For en utrolig kul type du har! Selvfølgelig er han ikke homo, han har bare blitt utfordret til å gjøre noe morsomt som man ikke gjør hver dag, og at pengene går til kreftforeningen og ikke han selv er jo utrolig bra! Tror få gutter hadde gjort noe sånt om de ikke fikk 10 000 kr rett i lomma liksom

Skrevet

Homofile går ikke med BH… :ler:

Anonymous poster hash: 343d5...f23
Skrevet

Homofile går ikke med BH… :ler:

Rettelse: Homofile MENN går ikke med BH

:fnise:

Skrevet

Så gøy! Jeg har blitt behandlet for brystkreft siste året og synes det er veldig stas med alle kreative innspill i Rosa sløyfe aksjonen.

Skrevet

Du får gi 8000 kroner til kreftforeningen dersom han lar være å gå med bh i oktober dersom tenningen din er viktigere enn en god sak.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...