AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Ville dere valgt en kjekk, morsom, godt utdannet som tjente masse penger, omsorgsfull og handyman som hadde liten penis? Eller en overvektig og mindre attraktiv mann, som har lite utdannelse, lav lønn, liten omgangskrets, lite handy osv, men han hadde en diger penis? Er størrelse på pikk viktigere enn alt annet på en mann?Anonymous poster hash: 2619a...4c3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Ville dere valgt en kjekk, morsom, godt utdannet som tjente masse penger, omsorgsfull og handyman som hadde liten penis? Eller en overvektig og mindre attraktiv mann, som har lite utdannelse, lav lønn, liten omgangskrets, lite handy osv, men han hadde en diger penis?Er størrelse på pikk viktigere enn alt annet på en mann? Anonymous poster hash: 2619a...4c3 Hvor har du fått den ideen fra? Jeg ville forøvrig ha valgt nummer 1, ingen stor fan av digre peniser. Anonymous poster hash: b9b5f...816
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Mye unødvendig vas i det innlegget, alt du spør om er jo oppsummert i siste linje: Er størrelse på pikk viktigere enn alt annet på en mann? Svaret er selvfølgelig nei. Tvert imot er jeg ikke så glad i store peniser. Anonymous poster hash: 995ba...c23 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor har du fått den ideen fra? Jeg ville forøvrig ha valgt nummer 1, ingen stor fan av digre peniser. Anonymous poster hash: b9b5f...816 Nei er jo mye tråder her inne der mange damer sier at størrelsen har mye å si, så bare lurer om damer er fornøyd med det og KUN det. Har for øvrig helt gjennomsnittlig penis, og har aldri opplevd noen klager og har gitt alle damene orgasme, mens her inne så virker det som mange må ha 18-20 cm for å ha bra sex.Anonymous poster hash: 2619a...4c3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Nei er jo mye tråder her inne der mange damer sier at størrelsen har mye å si, så bare lurer om damer er fornøyd med det og KUN det. Har for øvrig helt gjennomsnittlig penis, og har aldri opplevd noen klager og har gitt alle damene orgasme, mens her inne så virker det som mange må ha 18-20 cm for å ha bra sex. Anonymous poster hash: 2619a...4c3 De damene som oppretter eller svarer i sånne tråder, er gjerne de som er svært så høylytte om at kun svære peniser duger. Et godt råd: Ta KG med en klype salt, både menn og kvinner skriver mye rart om det annet kjønn her inne, man blir både gal og desillusjonert om man bruker dette foraet som en fasit. Anonymous poster hash: b9b5f...816 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Nummer en, uten å blunke. Jeg har opplevd for store peniser, men aldri for små. En gjennomsnittlig er fint, en under snittet er fint - en over snittet er oftere problematisk. Og situasjonen ang. nummer 2 er egentlig irrelevant. Er jeg ikke tiltrukket av ham på et personlig nivå, vil jo sex aldri finne sted. Og dersom han har en stor penis å skryte av vil jeg ikke vite om det. Anonymous poster hash: 7646b...df1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 nr 1. slenger meg på at for store peniser er mye oftere et problem enn for små. har vært borti noen som kanskje kan kalles små også men helt ærlig jeg har bare enset det men under sexen har jeg overhode ikke tenkt på det! er så mye annet som teller. Å tro at damer KUN går etter pikk altså en drittsekk/taper på alle måter, men har stor pikk blir jo som å påstå at menn tar ei dame som er både bitch og blåst i hue og går på nav fordi det er moro mens hun bor i en skitten leilighet med 3 lausunger- fordi hun har digge pupper .................. Anonymous poster hash: ad5e0...954
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Helt klart han med "liten"!Anonymous poster hash: bf545...7ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Nr 2. Penis trumfer alt. Anonymous poster hash: 23e5e...eb6
Gjest Lille-pus Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Ville dere valgt en kjekk, morsom, godt utdannet som tjente masse penger, omsorgsfull og handyman som hadde liten penis? Eller en overvektig og mindre attraktiv mann, som har lite utdannelse, lav lønn, liten omgangskrets, lite handy osv, men han hadde en diger penis? Er størrelse på pikk viktigere enn alt annet på en mann? Anonymous poster hash: 2619a...4c3 Det er ikke noe å lure på en gang, - kjemien er med rimelig sannsynlighet tilstede med nr.1. - karaktertrekkene ved nr.2 tilsier at kjemien ville vært null og dermed ville det ikke blitt noe hanky panky. Smekken kan han holde lukket. Nr. 1 ligger syltynt ann for å bli 'spist levende'
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Her må du lære deg noe veldig viktig her i livet, TS: Det er forskjell på teori og praksis. Kvinner sier en sak, men gjør noe annet. Det er derfor kvinner er så vanskelige å forstå seg på for menn. Anonymous poster hash: a9cff...2e9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Nr 1 helt klart. Og bare så det er helt klart, hadde valgt nr 1 selv om han ikke tjente masse penger. Anonymous poster hash: 56b78...fce 1
Cata Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Nr. 1 så klart. I allfall slik beskrivelsen er gitt. Men forutsetningene halter litt, for nr. 1 ville scoret på kjekk, morsom, godt utdannet og omsorgsfull. Ingen tilsvarende forutsetninger er gitt for nr. 2. Dvs. han står oppført som "mindre attraktiv" og da regner jeg med man mener utseendemessig. Hadde fyren vært morsom, hyggelig, omsorgsfull og intelligent så kunne han kjapt kommet med i betraktningen igjen. For øvrig så er innleggets antatte poeng med stor eller liten penis aldeles irrelevant. Det ville jeg jo ikke funnet ut av før jeg hadde falt for mannen. Endret 5. oktober 2014 av Cata
Gjest Fayme Skrevet 5. oktober 2014 #16 Skrevet 5. oktober 2014 Spørs hvor liten den til han første var. Om den var under 8-9 cm og ikke noe tykk ville jeg ikke valgt noen av de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå