Gå til innhold

vondt i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg merket for noen dager sien at jeg var litt støl på venstre side av eggstokkene, ikke noe som var særlig vondt, bare litt problemer når jeg skulle reise meg opp... det var ikke vondt i går, men i dagtidlig i 7 tiden våknet jeg av ekstreme smerter på begge sider, det kjentes ut som om eggstokkene mine knøyt seg sammen, akkurat som ekstreme kramper men også luftsmerter.. jeg prøvde å gå på do og tisse og se om jeg fikk ut noe luft, men ingen ting.. fikk kun tisset et par dråper... lå og vrei meg i en time, og fant tilslutt en stilling på ryggen jeg klarte å sove på.. var så vondt at jeg vurderte å dra til legevakta.. i dag er det ikke noe særlig vondt annet enn av jeg er kjempe oppblåst og det kjennes helt hardt ut nedenfor navelen..

er det noen som vet hva dette kan være? føler ikke for å dra på legevakta nå, nå som smertene har gitt seg. men skal dra med engang jeg kjenner det blir så ille igjen, fordi det va så vondt i natt at jeg kjente tårene begynte å trille.

Anonymous poster hash: 59b94...9b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg da en cyste på eggstokken revnet. Innihelvetes vondt. Eller det kan være en eggløsning på gang

Anonymous poster hash: 30aef...57a
  • Liker 1
Skrevet

Høres ut som meg da en cyste på eggstokken revnet. Innihelvetes vondt. Eller det kan være en eggløsning på gang

hmm, har hatt en cyste før, men da var det vondt i et par dager... men kan hende det er det som har skjedd..men eggløsning burde vel ikke være så vondt? eller er det slik at man kan få ekstremt vondt noen ganger? jeg er foressten prøver, så sluttet på prevensjon i februar..

Skrevet

Hvor er du i syklussen din?

Hvor gammel er du?

Kan du ha endometriose?

Anonymous poster hash: a24c0...72c

Skrevet

Høres veldig ut som cyster ja. Det behøver ikke å være vondt, men kan være helt j*** vondt. Så alt i mellom der er normalt.

Har også hørt om noen få som har hatt veldig vondt, endt på legevakten også er det eggløsning.

Anonymous poster hash: fbb4b...dce
Skrevet (endret)

Hvor er du i syklussen din?

Hvor gammel er du?

Kan du ha endometriose?

Anonymous poster hash: a24c0...72c

skal ha mensen om ca. en uke.

jeg er 21 år

vet ikke om jeg kan ha det, har aldri skjekket meg for det

oi og der så dere hvem jeg var.. jaja det er ikke så farlig

Endret av crem
Skrevet

hmm, har hatt en cyste før, men da var det vondt i et par dager... men kan hende det er det som har skjedd..men eggløsning burde vel ikke være så vondt? eller er det slik at man kan få ekstremt vondt noen ganger? jeg er foressten prøver, så sluttet på prevensjon i februar..

Eggløsningen min er helt grusom. En av grunnene til at jeg hopper over mensen. Har sluttet med prevensjon etter 8 år nå, så spent på om jeg "dør" under neste eggløsning

Skrevet

Eggløsningen min er helt grusom. En av grunnene til at jeg hopper over mensen. Har sluttet med prevensjon etter 8 år nå, så spent på om jeg "dør" under neste eggløsning

okay, da kan det hende det var det.. får håpe på det før jeg tror det er cyste eller endometriose :) ble bare så redd, men vil jo ikke løpe til legevakta for ingen grunn heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...