Gå til innhold

Noe veldig ekkelt, symptomliste

Fremhevede innlegg

Skrevet

I lang tid følte jeg meg slapp, var mye tørr i munn og mye tørst. Drakk hele tiden uten at jeg følte det hjalp. Mye hodepine også.
Så var jeg dårlig på natta, kjempe magesmerter, lå å vrei meg i smerter. På do så var det ikke bløt men masse grønt puss/slim. Det var så ekkelt at jeg måtte bare dra opp, ble nesten redd.
Dagen etter hadde jeg samme magesmerter. Sammenlikner med noe som stikker nedover hele veien, kjennes nesten som knivstikking. På do da så var det svart, tynn avføring dekket med grønt slim. Dro ganske fort opp. 3 dagen med samme smerter var det bare grønn avføring.

Generelt gjennom dagene kjenner jeg store ubehag i magen. Det skjer ingenting rett etter måltid, men ofte på kveldstid når jeg slapper av. Spørs sikkert når ting blir fordøyd. Nå har det grønne gitt seg noe, det er litt igjen inni mellom. men smertene er like sterke. Avføringen er nå lysebrun og løs.

Er dette "bare" irritabel tarm eller noe mer? Håper bare på at det går over.

Dra til legen er lett å si, men føler ikke jeg blir noe særlig hørt der. prøvd å lese om emnet med smerter i magen + grønn avføring - men finner lite. Smertene sitter på høyre side og nedre del av magen.

Jeg er forresten i 20 årene.

Anonymous poster hash: b4468...2ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det grønne kan være at du kastet opp galle. At avføringen er svart er et faretegn, daminneholder den blod fra blødninger legre opp i tarmen. Du må komme deg til legevakt, ikke vent!

Anonymous poster hash: ef30d...96a

Skrevet

Leveren og galleblæra er forøvrig på høyre side av magen. Du må komme deg til lege, virkelig. Er du gul i huden og evt øynene også?

Anonymous poster hash: ef30d...96a

• Liker 1
Skrevet

Kjære deg - legevakten neste! Dette høres ikke bra ut, du må virkelig insistere på å bli hørt. Mer enn ett av symptomene er sterke faresignal :(

God bedring <3

Skrevet

Kan det være noe med blindtarmen?

Anonymous poster hash: c571b...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...