Gå til innhold

69

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det like normalt med mannen øøverst som kvinnen? Han jeg holder på med nå foreslo det og han insisterte på at jeg skulle være øverst. Jeg er usikker på om jeg kommer til å klare det siden jeg ikke er så sterk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG synes den er sterkt overvurdert. Jeg liker bedre å fokusere på min - eller - partnerens nytelse først og fremst. Det vanligste er at man finner ut av hva som passer en og gjør det der etter.

Anonymous poster hash: af582...51a
  • Liker 3
Skrevet

Er det like normalt med mannen øøverst som kvinnen? Han jeg holder på med nå foreslo det og han insisterte på at jeg skulle være øverst. Jeg er usikker på om jeg kommer til å klare det siden jeg ikke er så sterk.

Sterk? Du trenger jo ikke å være sterk?

Anonymous poster hash: 762e1...436

• Liker 4
Skrevet

Vi bytter litt på. Men man trenger da ikke være sterk for å være øverst...?

Anonymous poster hash: eab10...219

Skrevet

Sterk? Du trenger jo ikke å være sterk?

Anonymous poster hash: 762e1...436

Jeg har svake armer og vet ikke om jeg klarer å holde meg selv oppe, spesielt ikke når jeg blir slikket.

Skrevet

Vi gjør det ofte på siden :) Det er veldig bra! Begge ligger i "skje" på noe vis mot hverandre.

Da ligger begge komfortabelt.

Anonymous poster hash: 2eb06...400
Skrevet

Vi gjør det ofte på siden :) Det er veldig bra! Begge ligger i "skje" på noe vis mot hverandre.

Da ligger begge komfortabelt.

Anonymous poster hash: 2eb06...400

Ja, det høres ut som noe vi kan prøve!

Skrevet

Man trenger da ikke å være sterk for å være øverst. Jeg har veldig svake armer, men klarer likevel å være øverst i både 10 og 20 minutter.

Jeg synes faktisk det er mer slitsomt å ligge nederst.

Anonymous poster hash: cae39...927
  • Liker 1
Skrevet

Hm, jeg ligger stort sett alltid øverst... Synes det er vanskeligere når jeg ligger under, men det er vel øvelse som må til... Du kan jo evt støtte deg på albuene mot hoftene hans for å hvile litt innimellom..

Skrevet

Hm, jeg ligger stort sett alltid øverst... Synes det er vanskeligere når jeg ligger under, men det er vel øvelse som må til... Du kan jo evt støtte deg på albuene mot hoftene hans for å hvile litt innimellom..

Kona liker at jeg er øverst, grunnen er at hun ikke kommer når hun må konsentrere seg om meg.

Når jeg er øverst pumper jeg mens jeg slikker og hun nyter :-)

Skrevet

Jeg har svake armer og vet ikke om jeg klarer å holde meg selv oppe, spesielt ikke når jeg blir slikket.

Da må du virkelig ha ekstremt svake armer, når jeg klarer det med bare en arm (den andre var knekt).

• Liker 1
Skrevet

Man trenger da ikke å være sterk for å være øverst. Jeg har veldig svake armer, men klarer likevel å være øverst i både 10 og 20 minutter.

Jeg synes faktisk det er mer slitsomt å ligge nederst.

Anonymous poster hash: cae39...927

Hvordan er det vanskeligere å ligge nederst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...