AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Jeg har et lite dilemma med å finne ut hva som feiler meg.. Noen av symptomene mine: - Trøtt, kortpustet og lite energi. - Kvalm (mest om kvelden, men kan komme midt på dagen også) - Murringer/stikkinger i magen (nede, noen ganger litt mot venstre). - Øm i korsryggen - Oppblåst i magen, hard fra navlen og ned. Som en "ball" inni der. - Mye bobler, og så sterke fantomspark at man ser de godt fra utsiden. - Halsbrann og sureoppstøt - Plutselig kviser - Må på do om natten. - Rar utflod, først litt klumpete hvit.. og nå litt klissete/kremete hvit. - Merkelig press følelse under samleie, et par ganger bittelitt blod (bare sånn på papiret). - Svimmel, og litt synsforstyrrelser de siste dagene. Ser skoddete i ca. 10-15 min, så er det over. Aner virkelig ikke hva som feiler meg, føler jeg har testet alt. Har hormonspiral, og har hatt den uten problemer i snart 2 år. Anonymous poster hash: 7fdc2...826
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Glemte å si at jeg har tatt alt av blodprøver på vitamin, stoffskifte osv. Har og tatt negativ grav.test, og blodprøve. Testet og for Uvi eller andre nyreproblemer. Ny time i neste uke om det ikke gir seg, men jeg har ikke tid å vente.. blir helt gal! Anonymous poster hash: 7fdc2...826
Sugerøret Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Høres ikke ut som endo.I alle fall slik jeg har det
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke noen klassiske endo symptomer nei. Jeg synes det høres mer ut som tarmproblemer. Man kan ha mye luft og bevegelser uten nevneverdig endring i avføringen. Anonymous poster hash: 12547...7d0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Endometriose kan du ha uten å ha smerter. Det mest vanlige er likevel vanvittige smerter. Du kan jo gå inn på endometriose.no og stille spørsmål til legene der. Når du er kortpusten så tenker jeg sjult/stum astma. Ved astma får hele kroppen for lite oksygen, noe som kan gi symptomer fra alle organer og særlig mage tarm.Anonymous poster hash: 17549...06c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Dette har bare vart i ca. 4 uker da, så jeg tviler på det er astma. Får man så mange rare ting med tarmproblemer? Anonymous poster hash: 7fdc2...826
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå