Gå til innhold

Fantastisk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg en veldig kul opplevelse. Jeg hadde med 2 unge jenter hjem på etterfest. Vi er fulle alle tre og de forteller meg hvor deilig de synes jeg er. Kliner litt med begge og plutselig drar hun ene av seg buksene og ligger å gnir seg på fitta mens vi vi 2 andre ser på. Jeg får lov å kjenne litt også tar hun buksene på igjen. Litt senere gjør hun det igjen, denne gangen får jeg også smake...jeg spør hun andre om hun også vil slikke men det vil hun ikke. Men hun også viser meg fitta si, jeg får lov å ta på den men ikke smake. Jeg får heller ikke knulle de. De kler av meg sammen og tar og stryker over hele meg. Begge har type. Jeg synes dette var jævlig kult...at du jenter i 20-åra blir med en fyr på godt over 40 hjem og gjør sånt. Litt kjipt at de hadde typer da..men bryr meg egentlig ikke. De ville også se meg runke, så det gjorde jeg litt. Synd at jeg ikke fikk den helt stiv:-(. Jeg applauderer frigjorte jenter. De var veldig kule. Håper heg treffer de igjen.

Sinnssykt deilig å se på da hun holdt på med seg selv...digg å se på sammen med en annen jente.

Anonymous poster hash: 1d76f...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare jeg som føler at dette er en som prøver å trolle?

• Liker 1
Skrevet

bare jeg som føler at dette er en som prøver å trolle?

Prøve er vel rette ordet. Nokså patetisk forsøk egentlig.

Skrevet

Ikke noe trolling. Kun skryting av natten min.

Skrevet

Ikke noe trolling. Kun skryting av natten min.Anonymous poster hash: 1d76f...973

Det var ikke så mye å skryte av! Omgitt av to unge jenter også klarer du ikke å få ereksjon en gang. Jeg hadde vært flau og heller holdt munn om det!

Anonymous poster hash: d259b...eb9

Skrevet

Det var ikke så mye å skryte av! Omgitt av to unge jenter også klarer du ikke å få ereksjon en gang. Jeg hadde vært flau og heller holdt munn om det!

Anonymous poster hash: d259b...eb9

Sånn funker dessverre alkohol noen ganger

Skrevet

"Dear penthouse...." jeppjepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...