Eolin Skrevet 4. oktober 2014 #21 Skrevet 4. oktober 2014 du trenger ikke å prøve å finne noe mening TS, for den eneste meningen er: han er ikke bra for deg. det huset er ingenting ifht ditt liv. den kjærligheten du snakker om er ikke der om du hele tiden skal være redd for å si noe galt, alltid få vite at det er din feil, alltid ha dårlig samvittighet. det er ikke kjærlighet, det er kontroll. og det er usunt. det spiller ingen rolle hva du sa eller om det kanksje var politisk ukorrekt. det er ubetydelige detaljer. det viktige er at han er voldelig mot deg. kontakt fastlege, krisesenter, en venn, politiet - hva som helst. gjør dette for deg selv. det er ikke kjærlighet, det er frykt og kontroll. ikke tenk at materielle ting (slik som hus) skal holde deg igjen - det er ikke verdt noe som helst mot ditt eget liv (og kvaliteten i livet). når du endelig har kommet ut av den manipulerende tåka (det er vanskelig, det kan ta lang tid og han kan plutselig bli søt igjen - du skal være sterk og komme deg videre og vekk) så vil du se hvor galt alt var og hvor bra det var at du gikk da du gjorde.
Timar Skrevet 4. oktober 2014 #22 Skrevet 4. oktober 2014 Kjære deg, fortjener du å ha det slik? Hvorfor er hvordan han har det viktigere enn hvordan du har det? Hvorfor har han lov til å utsette deg for vold, men du ikke en gang har lov til å si ham i mot når han er slem med deg? Og hva er det du elsker med ham? Er han snill med deg ETTER at han har vært slem? Du gjør alt husarbeidet, han bestemmer alt, du utsletter deg selv. I et bra forhold der man elsker hverandre som jevnbyrdige, så har man det ikke slik du har det. Når du får nok, og det håper jeg du snart får, for du vet aldri når han blir så sist at han ikke klarer å kontrollere voldsbruken han utsetter deg for, så bør du kontakte et krisesenter og få hjelp til å få avsluttet forholdet på en trygg måte. 2
got2go Skrevet 4. oktober 2014 #24 Skrevet 4. oktober 2014 "...Jeg elsker han, og vi eier et hus sammen, og jeg vet ikke om jeghadde klart meg uten." Typisk offerutsagn.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #25 Skrevet 8. oktober 2014 Det eneste som er din feil er at du fortsetter å være sammen med denne idioten. Anonymous poster hash: b21da...027 Enig. Han respekterer deg ikke. Det er ikke din skyld. Hvis han er uenig i dine vurderinger, er det hans oppgave å ta det opp på en voksen og ansvarlig måte. Ved å f.eks vaske klærne sine selv. Han kuer deg. Dette er ikke bra. Anonymous poster hash: b0a4e...35a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #26 Skrevet 8. oktober 2014 Lurer på hva en sånn mann hadde gjort om du FØRSTE gangen han oppføete seg som en drittsekk virkelig satte han på plass? Sannsynligvis slått henne. Det gjorde min, den gangen jeg hadde bein i nesa. Kom meg heldigvis bort til slutt. Anonymous poster hash: 20d66...76e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå