Gå til innhold

Sier dere noen gang takk ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter på FB og ser på profilen til folk som har kjæreste med barn fra tidligere forhold ..

Er helt imponert over hvor mye disse folkene gir av seg selv.. Når andre par er på romantisk bytur rund om i Europa er disse på barnekino, lekeplasser eller legevakta med sykt barn..

Det meste dreier seg rundt barnet..og det er alltid partneren uten barn som gir av seg selv..

Har dere noen gang sagt takk, ? Eller tar dere det for gitt ?

Anonymous poster hash: f36e7...3ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig takker jeg mannen min for alt det han gjør for oss. Ikke bare fordi han hjelper med alt det praktiske, men fordi han tok til seg et lite barn som det var hans eget og fordi han fra starten av har vært 100% dedikert i papparollen, uten å ha fokus på at det ikke er hans biologiske barn.

Det hadde vært tyngre for meg om jeg hadde vært alene med barnet mitt, men det ville jeg klart fint om jeg måtte. Det som virkelig betyr noe for meg er at barnet mitt har fått en pappa som elsker han over alt på denne jord og det er ingenting bedre enn å se hvor knyttet de er til hverandre <3

Mannen min vet dette, men syns ikke det er noe å takke for. Han ser på det som et selvfølge, noe det ikke er for alle. Jeg har vært heldig som møtte en så omsorgsfull og flott mann

Vi møttes da barnet mitt var 5mnd gammel og biologisk far har ikke vært en del av livet vårt (han flyttet langt bort da jeg var gravid). Vi har søkt om stebarnsadopsjon og håper at mannen min er juridisk far før nyttår :)

Anonymous poster hash: e1059...13f

Skrevet

Selvfølgelig takker jeg mannen min for alt det han gjør for oss. Ikke bare fordi han hjelper med alt det praktiske, men fordi han tok til seg et lite barn som det var hans eget og fordi han fra starten av har vært 100% dedikert i papparollen, uten å ha fokus på at det ikke er hans biologiske barn.

Det hadde vært tyngre for meg om jeg hadde vært alene med barnet mitt, men det ville jeg klart fint om jeg måtte. Det som virkelig betyr noe for meg er at barnet mitt har fått en pappa som elsker han over alt på denne jord og det er ingenting bedre enn å se hvor knyttet de er til hverandre <3

Mannen min vet dette, men syns ikke det er noe å takke for. Han ser på det som et selvfølge, noe det ikke er for alle. Jeg har vært heldig som møtte en så omsorgsfull og flott mann

Vi møttes da barnet mitt var 5mnd gammel og biologisk far har ikke vært en del av livet vårt (han flyttet langt bort da jeg var gravid). Vi har søkt om stebarnsadopsjon og håper at mannen min er juridisk far før nyttår :)

Anonymous poster hash: e1059...13f

<3 så koselig :)

Anonymous poster hash: f36e7...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...