Gå til innhold

Loette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynte på loette for snart 4 mnd siden, første mnd gikk uten blødninger men så kom jeg til halve brettet på mnd 2 og da startet det med å komme blod. Etter det så har det blødd konstant hele tiden og det er rett og slett svært ubehagelig, kommer ikke mye men nok til at jeg må bruke ob på den sikre siden. Har både vært mørkt og vanlig blod + utflod. Har hoppet over mensen fra jeg startet på det på grunn av ferier og andre div turer.

Har hatt ellers konstant vondt i hodet etter jeg begynte på loette, hatt stikkinger nederst i magen og under ribbeina.

Det jeg lurer på er om det bare er bivirkninger av loette eller om jeg faktisk er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en vanlig bivirkning på Loette. Det er lettere å få blødningsforstyrrelser på dette merket pga. mindre hormoner. 1 av 10 får mellomblødninger av Loette.

Anonymous poster hash: c898a...5c6

Skrevet

Har du eventuelt noen tips om andre p-piller som fungerer å hoppe over mensen uten å få blødninger?

Skrevet

Jeg har også mellomblødninger i flere uker når jeg hopper over mensen. Resten av tiden går det greit. Så kanskje du kan prøve å få mensen til riktig tid?

Anonymous poster hash: 81962...aa9
Skrevet

Det du beskriver er ordrett og nøyaktig grunnen til at jeg byttet fra Loette. Mellomblødningene gav seg aldri :sur: Ganske kjedelig å ha "små-mensen" konstant i flere mnd... Det gav seg da jeg byttet, men fikk andre og egentlig verre bivirkninger av de jeg byttet til.

Konstaterer med at jeg ikke tåler p-piller så bra, og at jeg etter dykkeferien jeg skal på gir meg med hormonell prevansjon. Gidder ikke å bli så påvirket og totalt ødelagt av medisiner :Nikke:

Skrevet

Har du eventuelt noen tips om andre p-piller som fungerer å hoppe over mensen uten å få blødninger?

Oralcon/Microgynon skal fungere bra til det :)

Anonymous poster hash: c898a...5c6

Skrevet

Det der var grunnen til at jeg byttet fra Loette! Går på Yasminelle nå, men de er ganske dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...