AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Noen her som går med bind/truseinnlegg fordi det gir dere en ekstra følelse av feminitet?Anonymous poster hash: 333f8...fa9
Gjest Keikolina Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Nei, bare følelsen: Gud dette er så jævlig ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: db929...5a3 1
StanTheMan Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Som sagt/skrevet. Bare lurte. Takk for ærlig svar, Keikolina :-)
StanTheMan Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Andre som bruker det kun for å ha følelsen av følelsen av nyvasket truse hele dagen? :-) 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Andre som bruker det kun for å ha følelsen av følelsen av nyvasket truse hele dagen? :-) Ja Anonymous poster hash: f4c5e...cdd
Eolin Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 bruker det kun fordi jeg må... noe jeg ikke liker
Perelandra Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis man vil ha følelsen av nyvasket truse, er det vel bare å bytte til ren truse? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Dette er en RUNKETRÅD! Anonymous poster hash: 0583f...371 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå