Gå til innhold

Bind


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som går med bind/truseinnlegg fordi det gir dere en ekstra følelse av feminitet?

Anonymous poster hash: 333f8...fa9

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, bare følelsen: Gud dette er så jævlig ekkelt.

Skrevet

ikke i det hele tatt.



Anonymous poster hash: db929...5a3
  • Liker 1
Skrevet

Som sagt/skrevet. Bare lurte. Takk for ærlig svar, Keikolina :-)

Skrevet

Andre som bruker det kun for å ha følelsen av følelsen av nyvasket truse hele dagen? :-)

  • Liker 1
Skrevet

Andre som bruker det kun for å ha følelsen av følelsen av nyvasket truse hele dagen? :-)

Ja :fnise:

Anonymous poster hash: f4c5e...cdd

Skrevet

bruker det kun fordi jeg må... noe jeg ikke liker

Skrevet

Hvis man vil ha følelsen av nyvasket truse, er det vel bare å bytte til ren truse?

  • Liker 1
Skrevet

Dette er en RUNKETRÅD!



Anonymous poster hash: 0583f...371
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...