AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Kan man ha sopp uten å klø og ha utflod? Jeg kjenner en ømhet rett innforbi skjeden, og lurer på om d kan være sopp?Anonymous poster hash: acc08...269
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Nei. Dra til legen om det ikke går over.Anonymous poster hash: 522f3...041
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Nei. Dra til legen om det ikke går over.Anonymous poster hash: 522f3...041 Har vært hos gynekolog, alt ok:-)Anonymous poster hash: acc08...269
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg får det av sopp, i tillegg til en liten sprekk, på samme sted bak skjedeåpningen hver gang. Ingen utflod, ikke kløe. Men litt smerter under sex. Var på gynekologisk avd og fikk dette diagnostisert av en meget erfaren gynekolog. Behandlingen er langvarlig Diflucankur for min del. Så sopp behøver ikke gi den cottage cheese utfloden.Anonymous poster hash: a24c0...120 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg får det av sopp, i tillegg til en liten sprekk, på samme sted bak skjedeåpningen hver gang. Ingen utflod, ikke kløe. Men litt smerter under sex. Var på gynekologisk avd og fikk dette diagnostisert av en meget erfaren gynekolog. Behandlingen er langvarlig Diflucankur for min del. Så sopp behøver ikke gi den cottage cheese utfloden.Anonymous poster hash: a24c0...120 Beklager mas, kan du beskrive ubehaget/ dmerten? Har ikke hatt sex på en stund.men hadde utskrapning for en mnd siden, og synes det har blitt værre, dvs at jeg har det oftere.før kunne det vare et par dager for så og forsvinne i flere dagerAnonymous poster hash: acc08...269
Gjest Lino Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Man kan jo få forskjellige typer sopp. Kan dette være grunnen til forskjellige symptomer? Husker jeg fikk piller jeg skulle ta opp i huhiho, fordi jeg hadde en annen type sopp enn hva canesten og pevaryl kunne ta. Edit: jeg skrev feil Endret 4. oktober 2014 av Lino
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Man kan jo få forskjellige typer sopp. Kan dette være grunnen til forskjellige symptomer? Husker jeg fikk piller jeg skulle ta opp i huhiho, fordi jeg hadde en annen type sopp enn hva canesten og pevaryl kunne ta. Edit: jeg skrev feil Hvilke symptomer hadde du?Anonymous poster hash: acc08...269
Gjest Lino Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Hvilke symptomer hadde du?Anonymous poster hash: acc08...269 Jeg husker at det ikke var noe utflod, men mye ubehag i form av svie, verking. Ikke noe kløe, men jeg tror at køen var blitt så ekstrem at jeg tok det som brennende svie.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Beklager mas, kan du beskrive ubehaget/ dmerten? Har ikke hatt sex på en stund.men hadde utskrapning for en mnd siden, og synes det har blitt værre, dvs at jeg har det oftere.før kunne det vare et par dager for så og forsvinne i flere dagerAnonymous poster hash: acc08...269 Det er litt ømt på en måte, særlig i åpningen av skjeden. Og ømt på sprekken (det er borte nå). Og litt rødt, men ikke mye. Jeg gikk med det i flere år pga at symptomene var så diffuse. Det kom og gikk litt hos meg og. Så ble smertene under sex sterkere og sterkere. Fikk diagnosen vestibulitt av en annen gynekolog (har aldri skjønt om jeg hadde det samtidig, for gynekologen på sykehuset ga ikke den diagnosen). Selv tror jeg at det kun var pga sopp. Prøvde Canesten, men det hjalp bare litt. Diflucankur over opptil tre måneder har hjulpet, men har måttet gjenta kuren en gang. Har testet for alle mulige andre infeksjoner på eget initiativ, men har ikke noe annet. Anonymous poster hash: a24c0...120 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Man kan jo få forskjellige typer sopp. Kan dette være grunnen til forskjellige symptomer? Husker jeg fikk piller jeg skulle ta opp i huhiho, fordi jeg hadde en annen type sopp enn hva canesten og pevaryl kunne ta. Edit: jeg skrev feil Det har jeg lurt på også. For det ble tatt Candida-prøve - og den var negativ. Så antakelig var det en annen type. For gynekologen virker sikker i sin sak. Vet det er andre typer enn Candida som kan gi infeksjon hos mennesker, men husker ikke hva de heter. Er faktisk en veldig kjip greie å slite med.Anonymous poster hash: a24c0...120
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg hadde ømhet/sårhet i skjeden uten kløe og utflod, smerter ved samleie. Men viste seg at det var en rift i skjeden, og jeg hadde stafylokokker i såret. 1 uke med antibiotika så ble det bra.Anonymous poster hash: ea306...5f0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Jo, en kan ha sopp uten kløe og andre symptomer. Jeg var tilfeldigvis på en GU, og legen tok en test som sa jeg hadde sopp. Jeg hadde ingen plager som jeg visste om i hvertfall. Kom som et sjokk.Anonymous poster hash: 4946f...009
Jacinta Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg hadde sopp uten noe som helst symptomer.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Hei :-) merket i dag at jeg har hvitt utflod som er litt seigt.yoghurt i konsistens..det kommer ikke i trusa, men ville kjenne etter med fingeren, for å kjenne hvor ubehaget var.da fikk jeg dette på fingeren, , sopp kanskje?Anonymous poster hash: acc08...269
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå