Gå til innhold

Klitoris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På det jeg har hørt og lest, spesielt på Kvinneguiden, virker det som om alle kvinner trenger å få stimulert klitoris for å ha god sex. Men jeg kjenner omtrent ikke noe når klitoris blir stimulert. Jeg klarer det hverken alene eller når jeg er sammen med typen. Det kan føles litt godt, men det blir ikke skikkelig godt før jeg enten har fingre eller penis i vaginaen. Bare vanlig penetrering kan derimot føles helt fantastisk, men det virker som om mange kvinner nesten ikke får noe ut av dette. Er det bare jeg som er rar, eller er dette normalt? Og hva kan jeg gjøre for å få mer ut av stimulering av klitoris?



Anonymous poster hash: 6ab89...7ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det helt på samme måte, det beste er når jeg får noe stort og grovt i meg, for det stimulerer hele systemet ikke bare klitt. Er jo ei stor dame, så må nok mer enn bare litt kiling i klitt. Ellers blir det natta for min del, hehe. :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt på samme måte, det beste er når jeg får noe stort og grovt i meg, for det stimulerer hele systemet ikke bare klitt. Er jo ei stor dame, så må nok mer enn bare litt kiling i klitt. Ellers blir det natta for min del, hehe. :natti:

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Det virker bare som at _alle_ kvinner trenger å få stimulert klitoris under samleie og at det omtrent ikke er mulig å nyte sex bare ved penetrering.

Anonymous poster hash: 6ab89...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også mye fortere og kjenner mye mer ved kun penetrering. Så du er ikke alene :)

Så godt å høre :)

Anonymous poster hash: 6ab89...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som MÅ ha stimulering av klitoris er vel gjerne de som ikke kommer så lett vaginalt.

Vi er alle ulike. Både psykisk og fysisk.

Selv synes jeg heller ikke så mye om klitorisstimuli, men min grunn er overfølsomhet...

Indre stimuli er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som MÅ ha stimulering av klitoris er vel gjerne de som ikke kommer så lett vaginalt.

Vi er alle ulike. Både psykisk og fysisk.

Selv synes jeg heller ikke så mye om klitorisstimuli, men min grunn er overfølsomhet...

Indre stimuli er best.

Det er bare så mange som får det frem så veldig sort-hvitt. Det er nesten som om det ikke er akseptert for en kvinne å like samleie uten å få stimulert klitoris, og at det er helt fantastisk for alle.

Men er det noen måter jeg kan få mer ut av det?

Anonymous poster hash: 6ab89...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så mange som får det frem så veldig sort-hvitt. Det er nesten som om det ikke er akseptert for en kvinne å like samleie uten å få stimulert klitoris, og at det er helt fantastisk for alle.

Men er det noen måter jeg kan få mer ut av det?

Anonymous poster hash: 6ab89...7ff

Det finnes jo kremer som skal øke følsomheten... Og pumper for å øke blodtilførselen...

Men hvem vet om det funker...

Selv har jeg en nummende spray som jeg bruker innimellom, men den funker best til andre formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...