AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Har sittet i bil 9 timer og kom hjem nå. Jeg er veldig svimmel å bare jeg går litt føler jeg at jeg skal besvime, hva skal jeg gjøre? Blir lett redd for ting å er nå redd for å havne i koma hvis jeg legger meg til å soveAnonymous poster hash: c986b...a1d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg satt i 12 timer i bil engang, og var veldig svimmel etterpå, så begynte jeg å laste opp og der gjorde jeg et helt døgn.. Hver gang jeg lukket øynene så gikk det rundt for meg, så klarte ikke å sove så var sliten og alt mulig. Jeg ble iallefall kjempedårlig! Anonymous poster hash: a34f9...732
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Er nok ikke så mye å gjøre. Legg deg ned og prøv å slapp av. Anonymous poster hash: 107f8...c0a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 sovnet ganske raskt og var mye bedre dagen etterpå, men er ennå litt små svimmel Anonymous poster hash: c986b...a1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå