Gå til innhold

Sex, onanering, orgasme?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HEI! Kjære, kjære forsamling. Jeg har et stort problem, noe jeg først og fremst tror handler om meg selv.. Eller jeg veit ikke!

Jeg har aldri hatt orgasme, eller onanert på egenhånd. Jeg har hatt sex, men jeg har alltid sagt at partneren aldri skal røre meg nedentil, rett og slett fordi da blir jeg ukomfortabel. Du spør hvorfor? Fordi jeg synes det er flaut, og jeg får den tanken "sånn er ikke jeg, dette er ikke meg, jeg driver ikke med sånt". Likevel, er jo det en stor drøm å få oppleve orgasme.

Jeg er veldig stolt av kroppen min, men jeg får en følelse av at jeg mister min egen verdi bare tenker på onanering.

Første gang jeg fortalte venninna mi at jeg aldri hadde fått orgasme, så lo hun, og trodde jeg bare "tulla".

Er dette normalt? Hva skal jeg gjøre?!



Anonymous poster hash: d4d54...00c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med å ta på deg selv. Kjenn etter hvordan det føles. Utforsk hver eneste lille cm av kroppen din. Nå!

Anonymous poster hash: ad7cc...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Ville vel anbefalt deg å prøve å onanere og "bli kjent med egen kropp", ellers vil du jo ha lite å "bidra" med senere når det gjeldet sex, om partneren din aldri får ta på deg.

Jeg skjønner derimot godt hva du mener, jeg liker heller ikke at han tar på meg det nede. Jeg synes det er ukomfortabelt og jeg klarer ikke å nyte det. Men det har vel med selvbildet mitt å gjøre. Moralen er at disse sperrene gjør at jeg ikke er egnet for ett forhold før jeg får jobbet med meg selv.

Anonymous poster hash: ba058...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Er 18 år, snart 19. Har vært i flere forhold, hvor jeg bare har presset meg selv til å la være å tenke på hva som "skader" selvbildet mitt. Dette høres utrolig teit og barnslig ut, men jeg føler meg bare ussel og skitten hver gang jeg tenker på å ta på meg selv eller la andre gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dessverre at jeg hadde lignende tanker de første gangene. Jeg var sikkert ikke langt fra din alder heller.

Gjør det i mørket, under dyna de første gangene. Den skitne følelsen vil forsvinne litt etter litt, for hver gang du gjør det.

Det er din kropp og du som bestemmer over den. Du er ikke skitten, og det er ikke galt å lære kroppen sin å kjenne.

Klem

Anonymous poster hash: e1b4b...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...