AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er i et forhold, og vi har pleid å ha sex 2-3 ganger daglig. Nå er jeg gravid, og vi har sex annen hver dag. Mannen syns vi har veldig lite sex i forhold til "alle andre" så nå lurer jeg på hvor ofte dere har sex? Anonymous poster hash: f4cd2...b33
Sphynx Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Haha, stakkars gubbe. Jeg og samboeren har sex 1 gang i uka. Av og til hver andre uke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er høygravid, og da har vi naturlig nok ikke like mye sex som tidligere. Jeg synes det lett kan bli litt ubehagelig, samt at jeg ikke føler meg så bra som tidligere. Men fortsatt så blir det til at vi gjør det annenhver dag omtrent, og kjæresten innrømmer at han er bortskjemt. Tidligere var det gjerne mange ganger daglig :-) Anonymous poster hash: 54cfd...fa4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Stakkars får runke han da.Anonymous poster hash: 1d54a...2f2 1
FrixyGirl Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Slike ting går vel veldig opp og ned. Kommer jo mye an på hva man har å gjøre og hvor mye "ork" man har. Jeg og samboeren kan ha alt fra sex flere ganger i uken til å hoppe over noen uker. Det avhenger mye av hva man gjør i hverdagen. Nei har han trang til å få ut litt trykk får han nesten ta seg en god gammeldags runk! 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 alt fra 1 gang i uka til 2 ganger om dagen. Det varierer veldig. Anonymous poster hash: c0f23...ae6
PrinsesseNila Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Hah, han mener annenhver dag er lite? Vi har sex 1 gang i uken gjennomsnittlig, har vi en "god periode" der vi er opplagt og ikke stresser blir det kanskje 2-3 ganger den uken. Noen ganger kan det gå en mnd i mellom. Forstår det er en overgang å gå fra 2-3 om dagen til 3-4 i uken, men han får prøve å være litt realistisk her - det er fremdeles en del mtp hva folk pleier å ha når de er i faste forhold og har vert sammen en stund
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Vi har vært sammen i bare 5 mnd, og har sex annenhver, kanskje hver 3 dag. Atpåtil jobber jeg på sjøen og er borte 2 uker av gangen. noe som burde gi frøkna mer lyst igrunn. de første 3 mnd hadde vi greit mye sex, men dabbet av etter 3 mnd. Hun sier jeg er superhot og at jeg tenner henne osv, at hun har lyst på MEG, men ikke lyst på sex så ofte. Hvordan har hun lyst på meg hvis det ikke er sexuelt, wtf. Mulig det er noe som ikke stemmer i vårt forhold? hehe Anonymous poster hash: 22713...938
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Vi har sex en gang annenhver mnd. Sånn ca.Anonymous poster hash: 1a144...e4d
Gjest Heartbeat Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Jada jeg vet at jeg har svart liknende i like tråder ( til de som irriterer seg over mine svar i seksualtråder ) Men vi har vært sammen i 3 år og har sex 2-3 ganger daglig Presiserer at det er normalt å ha mye sex og normalt og ha mindre sex. Vi er alle forskjellige Endret 4. oktober 2014 av Heartbeat 1
Sphynx Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Vi har vært sammen i bare 5 mnd, og har sex annenhver, kanskje hver 3 dag. Atpåtil jobber jeg på sjøen og er borte 2 uker av gangen. noe som burde gi frøkna mer lyst igrunn. de første 3 mnd hadde vi greit mye sex, men dabbet av etter 3 mnd. Hun sier jeg er superhot og at jeg tenner henne osv, at hun har lyst på MEG, men ikke lyst på sex så ofte. Hvordan har hun lyst på meg hvis det ikke er sexuelt, wtf. Mulig det er noe som ikke stemmer i vårt forhold? hehe Anonymous poster hash: 22713...938 Kanskje hun vil at du skal bruke tunga litt ;P
Jacinta Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Vi er i avstandsforhold, men når vi møtes er det 2-3 ganger daglig
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Nå som vi har to barn har vi det kanskje 2-3 ganger i uka når han er hjemme fra jobb (jobber på sjøen), kanskje litt fler i noen perioder og mindre i andre perioder. Før vi fikk barn hadde vi som oftest flere ganger for dagen, men da var vi og bare 15-16 år. Anonymous poster hash: 594f5...651
smalls Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 2-3 ganger i uka. Det får holde I begynnelsen hadde vi sex flere ganger om dagen men etter snart 5 år sammen holder det med 2-3 ganger i uka. Holder for meg i alle fall
crescut Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 Hver gang vi er i lag. Men så skal det sies at vi har et avstansforhold, og er i et relativt "nytt" forhold også da
Ms. Steele Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 To ganger pr dag som oftest. Har ikke vært sammen så mange månedene da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå