Gå til innhold

Muggen salat fra bama


Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte den i butikken i stad. Siste forbruksdag er i dag, men den skal vel ikke være lignet for det? Skal jeg ringe Bama å si fra om dette? Jeg må jo kaste begge salatene nå, og det er vel ikke butikken sin feil at Bama merker produktene sine feil.

Anonymous poster hash: 09a6f...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er butikken du skal henvende deg til.

Skrevet

Kjøpte den i butikken i stad. Siste forbruksdag er i dag, men den skal vel ikke være lignet for det? Skal jeg ringe Bama å si fra om dette? Jeg må jo kaste begge salatene nå, og det er vel ikke butikken sin feil at Bama merker produktene sine feil.

Anonymous poster hash: 09a6f...f22

Selvfølgelig går du på butikken med de og får nye vare. De tar det vell med bama om det er sånn att de skal stå for erstatning av den. Men du som kunde får selvfølgelig reklamere til butikken

Anonymous poster hash: dc92d...8ec

  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig går du på butikken med de og får nye vare. De tar det vell med bama om det er sånn att de skal stå for erstatning av den. Men du som kunde får selvfølgelig reklamere til butikkenAnonymous poster hash: dc92d...8ec

De har ikke flere varer av den uansett, så jeg orker ikke kjøre i et kvarter hver vei for å få tilbake 40 kroner. Jeg har ringt f.eks toro før og ikke dratt til butikken når det har vært problemer med vare, og da har jeg fått en hel kasse med toroting.

Anonymous poster hash: 09a6f...f22

Skrevet

RIng butikken da, ta bildet av salaten og så henter du de 40 kronene eller ny vare neste gang du er i butikken.

Regner med at Bama ber deg kontakte butikken du har kjøpt varen i.

Skrevet

De har ikke flere varer av den uansett, så jeg orker ikke kjøre i et kvarter hver vei for å få tilbake 40 kroner. Jeg har ringt f.eks toro før og ikke dratt til butikken når det har vært problemer med vare, og da har jeg fått en hel kasse med toroting.

Anonymous poster hash: 09a6f...f22

Hadde alle sendt klage direkte til produsenten istedet for å reklamere til butikken hadde nok matprisene steget kraftig for å kompensere for alle "plaster på såret"-pakker de sender ut. Hadde skjønt det om du fant ei død mus i en toropakke, men litt dårlig salat går man tilbake til butikken med eller lar saken ligge

Anonymous poster hash: dc92d...8ec

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan klage til butikken.

Det er neppe feilmerking, men heller feil lagring.

Dersom den ikke er helt ødelagt, så plukker du bare av det som er dårlig og bruker resten.

Eller var det salat i pose du kjøpte?

Endret av absinthia
Skrevet

Kjøpte den i butikken i stad. Siste forbruksdag er i dag, men den skal vel ikke være lignet for det? Skal jeg ringe Bama å si fra om dette? Jeg må jo kaste begge salatene nå, og det er vel ikke butikken sin feil at Bama merker produktene sine feil.Anonymous poster hash: 09a6f...f22

Ser du ikke på varene før du putter dem i handlekurva?

Salat med utløpsdato i dag hadde ikke jeg kjøpt.

Forresten er det litt rart at du finner mugg i salat?

Anonymous poster hash: c8e3b...844

  • Liker 1
Skrevet

Du kan klage til butikken.

Det er neppe feilmerking, men heller feil lagring.

Dersom den ikke er helt ødelagt, så plukker du bare av det som er dårlig og bruker resten.

Eller var det salat i pose du kjøpte?

Bama har ofte problem under pakking og forsegling av disse posene. Derfor blir de fort stygge. Butikken kan sende inn reklamasjon å få pengene igjen. Så ts burde gå til butikken å få pengene igjen, hvis ikke så la det ligge!

Anonymous poster hash: fc30b...18d

Skrevet

Jeg var i kontakt med Bama (gjaldt ikke reklamasjon), og de syntes det var veldig greit med tilbakemelding fra kunder. Har bare positivt å si om kundebehandlingen deres, og det kan godt tenkes at de setter pris på å høre det hvis noe er galt med produktet. Det går jo på deres anseelse også, ikke bare butikken.

Mener de har rutiner der de overfører beløpet det gjelder til klagers konto, så hvis det er tungvindt for deg å dra tilbake til butikken, ville jeg bare kontaktet Bama via hjemmesiden deres. Du vil da bli bedt om å oppgi noe info fra emballasjen i forbindelse med reklamasjonen.



Anonymous poster hash: 1cf0b...b06
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere tar kontakt med produsenten. I butikk får du ny vare eller penger tilbake, hos produsenten får du som regel plaster på såret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...