Tullekoppen Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hei, jeg har nå gått på microgynon i ca halvt år, har hoppet over mensen 1 gang før og det gikk helt fint, men denne gang når jeg hoppet over fikk jeg blødnig alikevell og nå har det vart i nesten 2 uker. Burde jeg gå til lege ? Va en dag jeg nesten ikke blødde så trodde det var over men så begynnte det på i gjenn nesten like mye som før, er også mye klumper i blodet. Er det noen som har råd til meg ?
PrinsesseNila Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Hadde det sånn på Loette, men jeg hadde mye småblødninger utenom mens også i tillegg til når jeg prøvde å hoppe over. Jeg endte opp med å gå til lege og bytte til annen type (Marvelon). Med Marvelon har jeg kunnet hoppe over mens så ofte som jeg vil, og aldri hatt en blødning utenom det jeg skal Dersom du synes det er problematisk og problemene fortsetter anbefaler jeg en tur til legen for å snakke om å kanskje bytte til en annen type
Tullekoppen Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2014 Hadde det sånn på Loette, men jeg hadde mye småblødninger utenom mens også i tillegg til når jeg prøvde å hoppe over. Jeg endte opp med å gå til lege og bytte til annen type (Marvelon). Med Marvelon har jeg kunnet hoppe over mens så ofte som jeg vil, og aldri hatt en blødning utenom det jeg skal Dersom du synes det er problematisk og problemene fortsetter anbefaler jeg en tur til legen for å snakke om å kanskje bytte til en annen type Ja, har ikke vært noe problem med disse p-pillene før og har ikke hatt noe blødninger utenom. snakket med legen og da sa han dette var den beste p-pillen jeg kunne få og anbefalte meg egentlig ikke å bytte men kansje jeg skal spør i gjenn
Gjest SånnCirka Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg går på microgynon. Jeg kan alltid hoppe over mens som jeg ønsker, bortsett fra de periodene hvor jeg er i veldig mye fysisk aktivitet, eller perioder med mye stress. Hvis du trener mye, eller har en stressende periode vil jeg anbefale å forsøke å roe ned litt for å se om det hjelper. Hvis ikke kan du jo ringe legekontoret ditt, eventuelt besøke en helsesøster, og høre om de har noen gode forslag til deg? :-)
Tullekoppen Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg går på microgynon. Jeg kan alltid hoppe over mens som jeg ønsker, bortsett fra de periodene hvor jeg er i veldig mye fysisk aktivitet, eller perioder med mye stress. Hvis du trener mye, eller har en stressende periode vil jeg anbefale å forsøke å roe ned litt for å se om det hjelper. Hvis ikke kan du jo ringe legekontoret ditt, eventuelt besøke en helsesøster, og høre om de har noen gode forslag til deg? :-) takker, jeg trener ikke men har vært en del stress i det siste så kan hende det er det som gjør det, får prøve å ringe legesenteret, har prøvd å ringe helsestasjonen der jeg fikk de men de svarer aldri tlf tusen takk for svar
Løvefrøken Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg går på micorgynon, men har de siste gangene fått en erstatningsgreie som skal fungere likt. På meg fungerer de likt i alle fall. Jeg kan styre mensen som jeg vil. Stort sett har jeg den i vinterhalvåret og kutter helt ut om sommeren...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå