Gå til innhold

Hoppe over mensen, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nå gått på microgynon i ca halvt år, har hoppet over mensen 1 gang før og det gikk helt fint, men denne gang når jeg hoppet over fikk jeg blødnig alikevell og nå har det vart i nesten 2 uker. Burde jeg gå til lege ? Va en dag jeg nesten ikke blødde så trodde det var over men så begynnte det på i gjenn nesten like mye som før, er også mye klumper i blodet. Er det noen som har råd til meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sånn på Loette, men jeg hadde mye småblødninger utenom mens også i tillegg til når jeg prøvde å hoppe over. Jeg endte opp med å gå til lege og bytte til annen type (Marvelon). Med Marvelon har jeg kunnet hoppe over mens så ofte som jeg vil, og aldri hatt en blødning utenom det jeg skal :)

Dersom du synes det er problematisk og problemene fortsetter anbefaler jeg en tur til legen for å snakke om å kanskje bytte til en annen type :)

Skrevet

Hadde det sånn på Loette, men jeg hadde mye småblødninger utenom mens også i tillegg til når jeg prøvde å hoppe over. Jeg endte opp med å gå til lege og bytte til annen type (Marvelon). Med Marvelon har jeg kunnet hoppe over mens så ofte som jeg vil, og aldri hatt en blødning utenom det jeg skal :)

Dersom du synes det er problematisk og problemene fortsetter anbefaler jeg en tur til legen for å snakke om å kanskje bytte til en annen type :)

Ja, har ikke vært noe problem med disse p-pillene før og har ikke hatt noe blødninger utenom. snakket med legen og da sa han dette var den beste p-pillen jeg kunne få og anbefalte meg egentlig ikke å bytte :) men kansje jeg skal spør i gjenn

Gjest SånnCirka
Skrevet

Jeg går på microgynon. Jeg kan alltid hoppe over mens som jeg ønsker, bortsett fra de periodene hvor jeg er i veldig mye fysisk aktivitet, eller perioder med mye stress.

Hvis du trener mye, eller har en stressende periode vil jeg anbefale å forsøke å roe ned litt for å se om det hjelper. Hvis ikke kan du jo ringe legekontoret ditt, eventuelt besøke en helsesøster, og høre om de har noen gode forslag til deg? :-)

Skrevet

Jeg går på microgynon. Jeg kan alltid hoppe over mens som jeg ønsker, bortsett fra de periodene hvor jeg er i veldig mye fysisk aktivitet, eller perioder med mye stress.

Hvis du trener mye, eller har en stressende periode vil jeg anbefale å forsøke å roe ned litt for å se om det hjelper. Hvis ikke kan du jo ringe legekontoret ditt, eventuelt besøke en helsesøster, og høre om de har noen gode forslag til deg? :-)

takker, jeg trener ikke men har vært en del stress i det siste så kan hende det er det som gjør det, får prøve å ringe legesenteret, har prøvd å ringe helsestasjonen der jeg fikk de men de svarer aldri tlf :) tusen takk for svar :)

Skrevet

Jeg går på micorgynon, men har de siste gangene fått en erstatningsgreie som skal fungere likt. På meg fungerer de likt i alle fall. Jeg kan styre mensen som jeg vil. Stort sett har jeg den i vinterhalvåret og kutter helt ut om sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...