Gå til innhold

Didriksons vinterdress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Didriksons Theron vinterdressen? Er den verdt prisen? Ser den har fått best i test for 2 år på rad.

Hvordan er størrelsene? Jeg har en på 1,5 år som ikke er verken stor eller liten for alderen. Syntes 80 ser akkurat passe ut, mens 90 ser altfor stor ut.. gjør det noe om dressen er litt stor i begynnelsen?

Anonymous poster hash: 52fde...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er stor i str!

Syns dressen var fantastisk god forrige vinter, til frøkna som da var 4år.

Så du ville kjøpt 80 til en på 1,5? Jeg er så usikker.. dumt hvis den blir for stor også, men kjedelig hvis jeg må begynne sesongen med å legge den ut..

Anonymous poster hash: 52fde...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig stor synes jeg! Gutten vår skal bruke den for andre år på rad nå. Tror den kan brukes til neste år også :fnise: Når de er så små synes jeg dressene skal være passe, ikke for store. Fireåringen min takler litt store dresser bedre enn snuppa på 15 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte størrelse 80 til vår som er 14 mnd nå.

Den er litt stor, men regner med den passer fint når det er mest aktuelt å bruke den for oss (januar - mai) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden, men det er jo unødig å lage egen tråd med eget så tilgrensende spørsmål: Hvilken størrelse kjøpte dere over her til fireåringene deres? 100 eller 110? (Jeg har en gutt som blir fire på tampen av vinteren, og som er blant de mindre av guttene)

Anonymous poster hash: 0d947...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meningen å kuppe tråden, men det er jo unødig å lage egen tråd med eget så tilgrensende spørsmål: Hvilken størrelse kjøpte dere over her til fireåringene deres? 100 eller 110? (Jeg har en gutt som blir fire på tampen av vinteren, og som er blant de mindre av guttene)

Anonymous poster hash: 0d947...f24

Nå har vi en ganske stor gutt da, han blir fire år neste måned. Vi kommer til å kjøpe str 116 til ham.

Anonymous poster hash: 9ed19...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig stor synes jeg! Gutten vår skal bruke den for andre år på rad nå. Tror den kan brukes til neste år også :fnise: Når de er så små synes jeg dressene skal være passe, ikke for store. Fireåringen min takler litt store dresser bedre enn snuppa på 15 måneder.

Hvor gammel er gutten din og hvilken størrelse kjøpte dere ifjor? :) Hvis jeg kjøper 80 tror jeg ikke den kommer til å passe neste år hvertfall.. kanskje hvis jeg kjøper 90, men da blir den veldig stor nå.

Vi kjøpte størrelse 80 til vår som er 14 mnd nå.

Den er litt stor, men regner med den passer fint når det er mest aktuelt å bruke den for oss (januar - mai) :)

Jeg tenkte kanskje de begynte med sånn dress i november - desember? Tror jeg går for 80 jeg også, får prøve den først og evnt bytte kanskje..

Nå har vi en ganske stor gutt da, han blir fire år neste måned. Vi kommer til å kjøpe str 116 til ham.

Anonymous poster hash: 9ed19...fe0

(120 mener du? De kommer ikke i 116. )

TS

Anonymous poster hash: 52fde...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært veldig fornøyd med den dressen til vår på 3,5 år. Han hadde str 100 i fjor vinter da han var 2,5 år, den passer dessverre ikke i år og nå har vi kjøpt 120, da han er 111 cm nå og 110 holder ikke da hele vinteren.

Til info har Barnas Hus nå vinterdress kampanje til og med i morgen, 250kr rabatt på alle vinterdresser. Tror den koster 1099,- der så 849kr er veldig bra for den dressen.

Anonymous poster hash: 508a0...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Didrikson-dressene som er så stive? Tror de hemmer bevegelsene til de minste veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt denne dressen tre år på rad. Min gutt brukte str 80 i den i fjor og året før.da var han fra 1-2,5 år. I år har vi kjøpt str 90 , han er litt over 3 år nå. Kjøpt den i butikk så du får prøvd! Veldig bra dress og veeldig stor i str :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Didrikson-dressene som er så stive? Tror de hemmer bevegelsene til de minste veldig!

Stivere enn Reima, men absolutt ikke at de kan kalles stive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er fire i år. Ville nok ikke kjøpt 90 til en ettåring og hatt som mål at den skulle passe neste år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gutt er fire i år. Ville nok ikke kjøpt 90 til en ettåring og hatt som mål at den skulle passe neste år også.

Hvilken størrelse har fireåringen?

Anonymous poster hash: 0d947...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd! Hadde til 4-åring i fjor, str 110. De er stor i str, kan utvides en str. Han skal bruke samme dressen i år. Den er nok hakket stivere enn Reima som vi har brukt før.

Anonymous poster hash: 1ff89...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lite nytt

Husk at didrikssondressene også har en forlengerdel i både armer og ben, så de kan lett holde to sesonger.

Se etter sømmene som er på innsiden, sprett disse så får man 10 cm mere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Didrikson-dressene som er så stive? Tror de hemmer bevegelsene til de minste veldig!

Jeg kjøpte den fordi jeg synes det var den hun klarte å bevege seg best i :P 14 mnd, som nevnt tidligere:)

Men til ts (kan ikke sitere to på mobil:p), jo er vel kanskje normalt å begynne i november/desember, men vi blir nok ikke å ta den i bruk før januar til mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den fordi jeg synes det var den hun klarte å bevege seg best i :P 14 mnd, som nevnt tidligere:)

Men til ts (kan ikke sitere to på mobil:p), jo er vel kanskje normalt å begynne i november/desember, men vi blir nok ikke å ta den i bruk før januar til mai:)

Mulig jeg blander med en annen dress. Den jeg var borti var i alle fall håpløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...