Gå til innhold

"gjør det selv"


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Er det noen her som abbonerer på dette bladet? (Gjør det selv).

Jeg funderer på å hoppe på tilbudet som annonseres over her, så jeg lurer litt på andres erfaringer med dette bladet. Får dere tips og råd dere virkelig bruker? Har bladd litt i noen eks hos noen jeg kjenner som har dette, og fikk inntrykk av at det var veldig mange prosjekter der som blir både lettere, billigere og penere hvis man kjøper ferdig, og da er det jo ikke noe vits i, med mindre man er en lidenskapelig hobysnekker. Og det er ikke jeg.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi abbonerer på det, og er kjempe fornøyde.

Får masse tips og ideer til hva vi kan gjøre for og forbedre heimen både inne og ute.

Anbefaler et abbonement, så absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har abonnert på det tidligere mens vi bodde i leilighet, og fant ut at det var mest for hus. Nå har vi kjøpt hus, og jeg har akkurat bestilt igjen.

De har jo "prøveabonnement" -fire nummer til redusert pris slik at man kan se om dette er noe for deg. Er det ikke det, så kan man jo bare si opp etter det fjerde nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi abonnerer og er akkurat like happy og forventningsfulle hver gang bladet kommer i posten. Jeg syns det er veldig bra og det fins utrolig mye spennende ideer og nyttige omtaler av verktøy osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...