AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg squirter selv, men er veldig interessert i å høre hvordan det foregår hos dere andre, og litt praktisk rundt det (blir jo litt søl.) Så here goes: 1: Ved hvilken stimuli squirter du? 2: Kommer det mye væske? 3: Spruter det eller renner det? 4: Lukter det? 5: Hvordan gjør dere det med søl? 6: Squirter du i forbindelse med orgasme, eller gjør du det også uten å komme? Kan starte selv: 1. Kun ved klitorisstimuli 2. Fra bittelitt til fossende mengder 3. Renner som regel, spruter hvis jeg har orgasme samtidig 4: Lukter svært søtlig urin, ganske stramt.. men lukter ikke ren urin heller. 5: Glemmer som regel håndduk og ender opp med å ligge på vått laken.. 6: Kan squirte også uten å få orgasme samtidig. Da er det digg, men ikke orgasme-digg. Anonymous poster hash: 1395e...8d2
Cowboy Lotte Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Hehe det er skikkelig digg å squirte, gjør det ofte om jeg møter en stor mann som vet å bruke den og som kan komme flere ganger og stimulere klit selvsagt, da spruter vi i takt med hverandre til slutt, herlig!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 1. Kun ved klitorisstimulering, og kun alene. 2. Alt fra dråper til at det er vått i hele senga. 3. Spruter. 4. I blant. 5. Skifter laken, vasker osv. Spørs litt hvor det er. 6. Både og. Best med orgasmen selvfølgelig. Anonymous poster hash: cad9f...30f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg squirter kun ved g-punktsorgasme. Lukter ingenting men er ganske mye Anonymous poster hash: dda14...c1d
*Mocca* Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 1: Ved hvilken stimuli squirter du? Hovedsaklig ved vibrator på klitt, men i det siste også ved penetrering. 2: Kommer det mye væske? Varierer, jo flere etter hverandre jo mer væske stort sett. Ellers alt fra svak sildring til stor damm. 3: Spruter det eller renner det? Det varierer veldig, men igjen ved flere etterhverandre er det ofte mer og mer sprut. 4: Lukter det? Det lukter ikke noe spesielt annet enn kjønn igrunn? 5: Hvordan gjør dere det med søl? Har begynt å ha håndkle som kan legges under meg ved behov, før ble jeg ofte liggende i en våt damm i senga... Siden det skjedde så sporadisk... men nå er håndkle kjekt å ha. 6: Squirter du i forbindelse med orgasme, eller gjør du det også uten å komme? I forbindelse med orgasme, fuktigheten ellers er det at jeg er veldig våt rett og slett.
grønt belte Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 1. Når jeg rir han. 2. Det varierer. Men som oftest er det en del. 3. Det renner. 4. Det lukter ikke. 5. Bruker håndkle. 6. Får oftest orgasme samtidig.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 1:Når han fingrer meg, eller tar meg skikkelig hardt samtidig som han stimulerer klitoris 2:Første så kommer det en del, de neste er ikke like mye 3:Spruter 4:Lukter ikke 5:Håndkle 6:Som regel ved orgasme, men ikke alltid Anonymous poster hash: 86deb...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå