AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Føler etter hvert at jeg har sett alt som er bra, men kanskje er det en serie som jeg har glemt? Jeg er ganske altetende, så lenge det ikke er for trivielt eller komisk (så lenge humoren ikke er beksvart, da kan det funke). Har sett: The Wire Six Feet Under The Sopranos The Honourable Woman The Pacific Generation Kill Band of Brothers Boardwalk Empire Deadwood Californication Carnivale Dexter Dominion Fargo Game of Thrones Girls Gomorrah Jericho Luther Mildred Pierce Misfits (falt av litt etter hvert) Orphan Black Penny Dreadful Top of the Lake True Blood (falt av etter hvert) True Detective Twin Peaks Har ellers prøvd meg på Hung, Rome, Spartacus, The Walking Dead, Hell on Wheels, Looking og House of Saddam, men falt ikke umiddelbart for noen av disse. Som dere skjønner har jeg sett en del serier opp gjennom årene, men det er jo fortsatt så mange serier igjen der. Er det fortsatt noen som kan være verdt å se, eller har jeg sett alt det bra? De jeg har sett, sier sikkert litt om smaken min også. Blir superglad for tips! Anonymous poster hash: abe4e...69a
Gjest incognita Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Hello Ladies: http://www.imdb.com/title/tt2378794/?ref_=nv_sr_1 God humor!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 The L Word og The Real L Word. Den siste er en dokumentarserie om lesber i Los Angeles. Den er ganske eksplisitt for å si det sånn, og det er tonnevis av drama, utroskap, stripping, drikking, krangling, og litt koselig ting som bryllup og sånt. The L Word er en serie om lesber, men den er litt kjedelig innimellom, men verdt en titt. Ellers vil jeg anbefale Stargate Anonymous poster hash: eda63...2e5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Takk, skal se hva de er! Jeg begynte med The Red Road i går, den virker ok. Tidvis litt dårlig regi og filming, men interessant historie. Anonymous poster hash: abe4e...69a
hank_rr Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Har hørt at noen mener at den har en lite orginal spenningskurve og til tider være litt vel teatralsk, men personlig likte jeg Vikings veldig godt. Ellers har jeg brukt ''Hit the Floor'' når jeg har hatt lyst på guilty pleasure-tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå