Gå til innhold

Seriene på HBO Nordic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler etter hvert at jeg har sett alt som er bra, men kanskje er det en serie som jeg har glemt?

Jeg er ganske altetende, så lenge det ikke er for trivielt eller komisk (så lenge humoren ikke er beksvart, da kan det funke).

Har sett:

The Wire

Six Feet Under

The Sopranos

The Honourable Woman

The Pacific

Generation Kill

Band of Brothers

Boardwalk Empire

Deadwood

Californication

Carnivale

Dexter

Dominion

Fargo

Game of Thrones

Girls

Gomorrah

Jericho

Luther

Mildred Pierce

Misfits (falt av litt etter hvert)

Orphan Black

Penny Dreadful

Top of the Lake

True Blood (falt av etter hvert)

True Detective

Twin Peaks

Har ellers prøvd meg på Hung, Rome, Spartacus, The Walking Dead, Hell on Wheels, Looking og House of Saddam, men falt ikke umiddelbart for noen av disse.

Som dere skjønner har jeg sett en del serier opp gjennom årene, men det er jo fortsatt så mange serier igjen der. Er det fortsatt noen som kan være verdt å se, eller har jeg sett alt det bra? De jeg har sett, sier sikkert litt om smaken min også.

Blir superglad for tips! :)

Anonymous poster hash: abe4e...69a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The L Word og The Real L Word. Den siste er en dokumentarserie om lesber i Los Angeles. Den er ganske eksplisitt for å si det sånn, og det er tonnevis av drama, utroskap, stripping, drikking, krangling, og litt koselig ting som bryllup og sånt.

The L Word er en serie om lesber, men den er litt kjedelig innimellom, men verdt en titt.

Ellers vil jeg anbefale Stargate

Anonymous poster hash: eda63...2e5
Skrevet

Takk, skal se hva de er! Jeg begynte med The Red Road i går, den virker ok. Tidvis litt dårlig regi og filming, men interessant historie.

Anonymous poster hash: abe4e...69a
Skrevet

Har hørt at noen mener at den har en lite orginal spenningskurve og til tider være litt vel teatralsk, men personlig likte jeg Vikings veldig godt.

Ellers har jeg brukt ''Hit the Floor'' når jeg har hatt lyst på guilty pleasure-tv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...