AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 I de siste ukene har kjærsten min kun hatt lyst til å ha sex doggystyle.. Det er ikke det at jeg er imot denne stillingen,men det er litt rart å "bare" gjøre dette. I tillegg kjører han bare på, helt plutselig hvis vi ligger i skje, så er han plutselig klar. Huff, dette ble rotete. Men hvordan kan jeg få sagt fra at vi må ha litt forspill (det har vi aldri vært særlig gode på noen av oss, men minst han) og at vi må variere stillinger? Føler meg dritstygg som bare blir peiset over, bakrra, uten noe forspill... Råd og tips tas mot med taaakk Anonymous poster hash: a13cd...8f4
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 legg deg oppå han i stedet for ved siden av.
Nanami Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Si akkuratt det du skrev nå til han? Du må faktisk snakke med han, det kan jo hende han tror du er fornøyd med situasjonen slik den er nå. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Si akkuratt det du skrev nå til han? Du må faktisk snakke med han, det kan jo hende han tror du er fornøyd med situasjonen slik den er nå. Ja, det kan jo hende.. Men han har aldri vært så ivrig på forspill på meg, så jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal ta det opp. Men nå har jo sexen blitt enda enklere, hvis du skjønner.. Anonymous poster hash: a13cd...8f4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 legg deg oppå han i stedet for ved siden av. Ja, skal prøves! Anonymous poster hash: a13cd...8f4
Gjest HarryDotter Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, det kan jo hende.. Men han har aldri vært så ivrig på forspill på meg, så jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal ta det opp. Men nå har jo sexen blitt enda enklere, hvis du skjønner..Anonymous poster hash: a13cd...8f4 Allt kommer an på måten du sier det Dersom han oppfatter klaging og litt sint undertone hos deg vil han nok bli lei seg. Men forsøk å si det på en bra måte....Si at du har vedlig lyst å prøve å pirre og erte hverandre opp. Si at det er en stor fantasi du vil dele med han og at det tenner deg Legger du på et frekkt smil mens du sier det, tror jeg ganske sikkert han vil oppfatte poenget klart og tydelig...og samtidig ikke bli furten. Lykke til 1
Gjest Heartbeat Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Du får dytte han unna med rumpa, ta tak i hendene hans og sette deg på han Og ellers ta initiativ selv til andre stillinger Du kan også sette deg over ansiktet i 69, da kan han slikke deg mens du suger han Endret 3. oktober 2014 av Heartbeat
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Du må si: SLEIK MÆ DIN GRAKALLJ <3 Anonymous poster hash: 0d2a4...7e4
lobo-83 Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Sex er et samspill. Et teamwork. Og hvordan kan man endre eller gjøre ting annerledes hvis man ikke kommuniserer?
Yme Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Alle disse merkelige trådene som blir lagd, hvor folk spør "Hvordan kan jeg si ifra...". Du åpner kjeften og lar ordene komme ut. Dette er ikke vanskelig 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå