Gå til innhold

Pleier dere å "ta flere runder?"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du man eller dame? Jeg som mann begyner å bli sår allerede etter 3-4. Rekorden var 7 en gang på rad, men da var det ikke godt lengre. Da var det mest for å sette personlig rekord..

Jeg er kvinne ;)

Anonymous poster hash: fe5b1...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne ;)

åja daså, haha. Men fremdeles ganske imponerende.

Skrevet

Det blir ofte en runde nr. to. Gjerne fordi vi ligger nakne å koser etter sex og da går det gjerne 10-20 min så er vi begge klar igjen. Er en veldig naturlig setting, uten noe press på noen av oss.

Skrevet

Aldri flere runder, vi liker begge å ha noen timers pause. Han er bare ikke helt klar igjen med engang og jeg er superfølsom.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Vi har alltid sex to ganger etter hverandre når vi legger oss :)

• Liker 2
Skrevet

Jada, det hører til sjeldenhetene at vi bare har en omgang. Som regel er det både 3 og 4.

Første gang er som oppvarming å regne hos oss. Jeg er lett-tent og kommer som en rakett rimelig kjapt. Derfor er det først ved 3. og 4. orgasme at det blir skikkelig nytelse og den komplette utlading etterpå.

Mannen min kommer alltid minst to ganger, mens jeg som regel har det dobbelte.

Ungene våre er voksne og har flyttet hjemmefra derfor tar vi oss ofte noen kjappe på kjøkkenet eller i stuen, og selv da kommer jeg som regel mer enn en gang.

Anonymous poster hash: df18f...944
Gjest Andrea93
Skrevet

Stort sett en. I starten av forholdet kunne det gjerne være to på rad, pause, og så på'n igjen, men det er grenser for hvor lenge man holder på sånn. Tipper jeg kan telle på èn hånd hvor mange ganger det har vært to på rappen siden jul, så det er absolutt ikke vanlig hos oss. :-)

Skrevet

Bruker ofte å bli to-tre etter hverandre da vi blir liggende å kose etter den første og andre runden.. :P

Anonymous poster hash: c4a65...667

Skrevet

åja daså, haha. Men fremdeles ganske imponerende.

Vel, rekorden er nærmere 20 ;) merkelig hva en fin liten vibrerende dings kan utføre!

Skrevet

Bortsett fra en røykepause i mellom går vi som oftest flere runder på en natt. Kan egentlig holde på til morgengry dersom det er lenge siden vi har sett hverandre.

Skrevet

Blir fort flere runder, men da med pauser :)

Skrevet

Jeg er mann. Har ingen sjanse på flere enn én runde. Trenger faktisk flere timer før jeg er klar igjen. Kan bli kåt og stiv ganske kort tid etter, men er sjanseløs på utløsning og orgasme. Men én runde morgen, og én runde kveld er ok. Så har det jo også litt med hvor opphisset man er. Om kona har vært bortreist et par uker og kommer hjem, så vil jeg nok fint klare meg med kortere pauser de første par dagene, hehe :)

Men registrerer jo at man i henhold til KG-kravene neppe holder mål, og i derfor nok ville bli dumpet av flertallet av KG-damene pga at man ikke klarer flere runder på kort tid. Heldigvis tenker ikke kona slik. Hun er faktisk godt fornøyd og synkronisert med mitt "tempo" ;)

Anonymous poster hash: e080b...4e4
Skrevet

Jeg og frøkna har vært sammen i bare 5 mnd, og aldri hatt sex 2 ganger på rad, uansett hvor mye jeg evnt har prøvd eller hatt lyst.
Og etter 3 mnd begynte allerede hyppigheten på sex å avstå, da hun ikke "hadde lyst". "orket ikke" osv.

Nå har det seg sånn at jeg jobber på sjøen, og når jeg først kommer hjem burde hun jo være "vill" etter meg, men det hender vi har sex dagen jeg kommer hjem, og så kan det fint gå 2-3 dager mellom hver gang.
Dette er rimelig lite etter bare 3mnd vil jeg nå si. Selv har jeg ett større behov for sex, da jeg fortsatt kjenner de sterke følelsene for henne, og hun er dritsexy.

Vi har derimot veldig god sex når vi har det :)

Så. 2 ganger på rad, har aldri skjedd, 2 ganger på en dag, skjedde ett par ganger de første 3 mnd. :)

Anonymous poster hash: e1190...1c8
Skrevet

Har ofte to-tre runder, med litt pause/armkrokkos i mellom. Bor ikke sammen, så blir jo ikke hver dag.

Anonymous poster hash: 29f69...8c1
Skrevet

Hun kommer ofte først, og når vi fortsetter til jeg kommer er jo hun rimelig kåt igjen. Da trår jeg til som den gentlemannen jeg er for at hun skal få komme en gang til, men det gjør meg så kåt at vi ryker på en runde til, enten før eller etter at hun har kommet for andre gang. Da prøver vi å komme noenlunde samtidig.

Anonymous poster hash: b3d34...c3e
Skrevet

Her må det være mye selvskryting......

Anonymous poster hash: 1ca43...191

Skrevet

Man må jo også oppgi hvor lang tid det tar per runde!

Anonymous poster hash: 77ad2...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...