Gå til innhold

SINNSYKT flau over datens bil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde vært livredd for å sette meg inn i en sånn.

Hadde nektet å sitte i en slik annet enn på gårdsplassen hjemme.

Kollisjonssikkerheten er som på en motorsykkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo bare rett og rimelig at de som redder planeten er de som får pare seg og lage fremtidens barn. Dette er moder jords måte å luke ut dem som ikke er egnet til å bli med på fortsettelsen... :popcorn:

Det nytter lite å redde planeten hvis man utsletter seg selv i prosessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han elsker bilen sin, så kan du nesten ikke ta i fra han den, bare fordi du syns det ser dumt ut :laugh:

Sånn sikkerhetsmessig syns jeg ikke disse bilene er noe særlig - det blir vel som et trekkspill om dere blir påkjørt, men den er jo litt artig. Jeg tror nesten du bare må leve med denne bilen til han selv velger å bytte den ut. Så kan du jo argumentere litt sånn innimellom om at det ikke er den sikreste bilen han kan ha.

Syns denne historien var litt søt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bil selv. Litt tidlig å kjøpe felles bil når vi bare dater eller?

Han bor midt i byen hvor det ikke er parkeringsplass for min bil. Jeg bor utenfor byen på et lite sted. Det er veldig dårlig bussforbindelse mellom mitt hjem og til byen, derfor pleier han å hente meg så vi skal få mest mulig tid sammen.

Jeg betaler ingenting for at han henter meg, og han betaler ingenting for bensinen min når vi bruker når vi skal kjøre andre steder på tur. Hans bil blir kun brukt i byen + henting og levering av meg. Vi kjører en del på turer for å besøke venner som bor litt unna og da bruker vi alltid min bil.

Vi har ikke snakket om betaling av bilene, og ingen av oss klager.

Jeg vil si at jeg betaler mer for oss når vi er sammen, for det er jeg som vil gjøre ting når jeg er i byen. Så jeg spanderer ofte kinobiletter, middager, et par øl på utested osv. Så totalt sett betaler jeg nok mest i forholdet (selvom jeg har minst inntekt)

Men økonomi var ikke en del av denne tråden.

Anonymous poster hash: 48cfd...29b

Få ham til å betale mer av alt det andre.

Så leier du deg parkeringsplass på parko hvis han bor midt i byen (ca 1500 kr mnd). Problem solved.

Anonymous poster hash: 99215...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjerra egner seg virkelig til hotte rosabloggere! LOL



Anonymous poster hash: b6df8...e12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at jeg har forståelse for ditt synspunkt, men også hans.

Flytt sammen, få barn, så må bilen bort :-)

Nei, med barn blir jo den bilen den perfekte andrebilen!

Anonymous poster hash: a7d00...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neste gang jeg ser en sånn bil i Kristiansand, hvor jeg bor. Blir jeg og tenke på denne tråden :-)

Du bør heller være glad for at han kommer og henter deg i det hele tatt.

Jeg hadde satt deg på bussen, hadde jeg visste det var sånn du følte det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ham til å betale mer av alt det andre.

Så leier du deg parkeringsplass på parko hvis han bor midt i byen (ca 1500 kr mnd). Problem solved.

Anonymous poster hash: 99215...7e5

650,- på Kilden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Seriøst?

Det er sjelden jeg tenker over hva slags bil menn kjører, men jeg husker at jeg tenkte med samboer at jeg likte at han ikke brukte mye penger på bil og heller kjørte en litt miljøvennlig og liten bil som ikke brukte mye drivstoff. Han er nesten to meter høy, og jeg syntes det bare var vittig når han kom ut av den lave og lille bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

'' I et parkeringshus skjedde det en gang at noen hadde plukka opp bilen og løfta den for å sette den et annet sted! ''

:skratte: :daane:

:rodme:

vet ikke hva jeg kan si. Jeg hadde blitt så FLAU selv. HAHAHAHA.

Flau over en BIL? Folk har ikke nok problemer ass
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne snobb, men du har min dypeste medfølelse, ts! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis mannen hadde hentet meg i en sånn :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusproblem! En mann som er opptatt av miljøet, får parkere gratis og får plass overalt. Han har i det minste et transportmiddel. Du er litt i overkant opptatt av det materialistiske kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650,- på Kilden ;-)

Sant, men så fin på det som TS virker så kan hun vel ikke labbe det kvarteret inn til byen? ;-)

Anonymous poster hash: 99215...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I feel your pain, sister!

Jeg holder på med en som jeg liker utrolig godt, og er kjempe glad i. Meen.. han har mopedbil, nesten verre? I don't know. Heldigvis har han kjøpt seg en ny en som NESTEN ser ut som en liten bil, den har større bagasjerom som gjør den litt lengre og ikke ser såå dum ut haha. Alt vi kan gjøre er å bare hinte til hvor bra det hadde vært med en større bil!

Anonymous poster hash: fe98c...642

Mopedbil er enda verre, ja. Fy faen, jeg hadde nektet å vise meg i både en mopedbil og en sånn liten rotte som ts date har. Jeg er ikke opptatt av status eller at en mann må ha så fin bil. For min del kunne mannen gjerne ha kjørt rundt i en eldgammel Opel kadett eller noe. De likner i allefall på en bil. Men sånne mopedbiler og/eller knøttsmå elbiler ser jo bare latterlige ut. En soleklar turn off for meg. Hadde rett og slett mistet sexlysten om min kjæreste hadde kjørt rundt i en så latterlig farkost.

Anonymous poster hash: 361ea...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff, hvem bryr seg. Synes det er mer pinlig å sitte i BMW, Mercedes og ikke minst Tesla. HARRY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men altså, hva skal han gjøre da når du sier at dere er avhengig av den?

- det finnes ikke parkeringsplass for en bil av din størrelse, derfor må han ha en liten?

- du har dårlig kollektivtilbud så han må hente deg?

..??



Anonymous poster hash: 2241c...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, men så fin på det som TS virker så kan hun vel ikke labbe det kvarteret inn til byen? ;-)

Anonymous poster hash: 99215...7e5

He he, glemte det.. Taxi sør kan garantert hjelpe henne ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau over en BIL? Folk har ikke nok problemer ass

Problemer!?? Den bilen så ut som en legoklosse :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Er du ikke redd for å bli gjenkjent? :opplyser:

Kristiansand er jo en relativt liten by, og sikkert ikke så altfor mange som kjører rundt i den der heller.. :rodme:

Så hvis noen ser en høy kar inni den bilen sammen med ei dame, så skjønner man jo at det er dere :fnise::reise:



Anonymous poster hash: 3c3b9...45a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...