AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har holdt på med en fyr et stund og det begynner å bli ganske seriøst. Liker ham godt, og kunne tenkt meg et forhold, men jeg blir ille berørt over bilen hans... Han kjører en sånn liten dritt som dette: http://www.abcnyheter.no/files/images/2006-6/83078. Vi bor i Kr.sand, så jeg synes ikke det er så trangt her at man trenger en sånn knøttliten bil. Det at man får økonomiske fordeler er ikke greia, for han har veldig god økonomi. Han er heller ikke så veldig opptatt av miljøet. Men han rett og slett elsker den bilen, og føler seg sexy (!) når han kjører den. Han er veldig høy, så det ser helt merkelig ut når han kjører, og ikke minst kommer ut av bilen. Minner meg om klovner som popper ut av knøttsmå biler, om dere husker fra tegnefilmene? Når vi kjører sammen er det pinlig trangt, og med poser og vesker er det kjempestyr. Absolutt ikke så god plass som de reklamerer for! Det er så flaut å sitte på i den... Andre biler legger ofte ikke så fort merke til oss. Har flere ganger skapt problemer for andre som skal parkere, fordi de ikke ser oss før de er halvveis inne på parkeringsruta vår (han parkerer på langs som de store bilene gjør). I et parkeringshus skjedde det en gang at noen hadde plukka opp bilen og løfta den for å sette den et annet sted! Jeg bor et stykke utenfor byen, og når han kommer og henter meg tar det jo evigheter før vi kommer fram, og jeg er livredd når det er trailere osv bak oss. Jeg må bare få ut frustrasjonen min her. I tillegg lurer jeg på hvorfor folk kjører disse flaue bilene?! Er det kun miljøfanatikerer og folk med dårlig råd? Anonymous poster hash: 48cfd...29b Anonymous poster hash: 48cfd...29b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. oktober 2014 #2 Del Skrevet 2. oktober 2014 Oi. Jeg skjønner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du vurdert å slanke deg så det blir bedre plass i bilen? Anonymous poster hash: b4bb6...d50 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 2. oktober 2014 #4 Del Skrevet 2. oktober 2014 '' I et parkeringshus skjedde det en gang at noen hadde plukka opp bilen og løfta den for å sette den et annet sted! '' vet ikke hva jeg kan si. Jeg hadde blitt så FLAU selv. HAHAHAHA. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 2. oktober 2014 #5 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du kan fortelle han at du ikke vil sitte på fordi at om dere krasjer i den bilen der blir dere sannsynligvis knust.. si det er tryggere med en større bil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du vurdert å slanke deg så det blir bedre plass i bilen? Anonymous poster hash: b4bb6...d50 Veldig morsom. Jeg er 1.65 og veier 60 kg. Jeg tyter ikke ut av setet mitt. Problemer er at setene er så tett og frontruta er nesten klistra i panna vår, for det er så lite. '' I et parkeringshus skjedde det en gang at noen hadde plukka opp bilen og løfta den for å sette den et annet sted! '' vet ikke hva jeg kan si. Jeg hadde blitt så FLAU selv. HAHAHAHA. Ja, det var en guttegjeng som gjorde det på gøy. Anonymous poster hash: 48cfd...29b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Del Skrevet 2. oktober 2014 I feel your pain, sister! Jeg holder på med en som jeg liker utrolig godt, og er kjempe glad i. Meen.. han har mopedbil, nesten verre? I don't know. Heldigvis har han kjøpt seg en ny en som NESTEN ser ut som en liten bil, den har større bagasjerom som gjør den litt lengre og ikke ser såå dum ut haha. Alt vi kan gjøre er å bare hinte til hvor bra det hadde vært med en større bil! Anonymous poster hash: fe98c...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 2. oktober 2014 #8 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvorfor kjøper dere ikke en bil selv, da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Del Skrevet 2. oktober 2014 HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA Anonymous poster hash: c4073...9b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KajsaSueReturns Skrevet 2. oktober 2014 #10 Del Skrevet 2. oktober 2014 Utrolig at du stiller krav til kjøretøyet når du selv er en bums uten bil som faktisk får gratis skyss her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 2. oktober 2014 #11 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det at man får økonomiske fordeler er ikke greia, for han har veldig god økonomi. Det er jo derfor han har veldig god økonomi - fordi han er gjerrig. I Oslo-regionen går det mange slike Buddy-biler. Oslo-folk kjører dem pga mangel på parkeringsplasser. Asker/Bærums-folk kjører dem fordi de kan bruke kollektivfeltet og spare tid om morgenen. På sett og vis synes jeg det er en grei elbil fordi den følger janteloven og ikke gjør mye ut av seg. Den er arbeiderklasse-elbilen. Tesla derimot liker jeg mindre fordi den er det komplett motsatte og dessuten har dårligere kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 2. oktober 2014 #12 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jammen så kjøp deg en bli du mener er bra nok for deg selv da vel. - hvor vanskelig kan det egentlig være når du skammer deg sånn over bilen hans. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå Trombone Skrevet 2. oktober 2014 #13 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg hadde vært livredd for å sette meg inn i en sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 2. oktober 2014 #14 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hahaha, dette var fantastisk bra lesestoff etter en lang dag på jobben. Takk :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #15 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvorfor kjøper dere ikke en bil selv, da? Utrolig at du stiller krav til kjøretøyet når du selv er en bums uten bil som faktisk får gratis skyss her. Jammen så kjøp deg en bli du mener er bra nok for deg selv da vel. - hvor vanskelig kan det egentlig være når du skammer deg sånn over bilen hans. Jeg har bil selv. Litt tidlig å kjøpe felles bil når vi bare dater eller? Han bor midt i byen hvor det ikke er parkeringsplass for min bil. Jeg bor utenfor byen på et lite sted. Det er veldig dårlig bussforbindelse mellom mitt hjem og til byen, derfor pleier han å hente meg så vi skal få mest mulig tid sammen. Jeg betaler ingenting for at han henter meg, og han betaler ingenting for bensinen min når vi bruker når vi skal kjøre andre steder på tur. Hans bil blir kun brukt i byen + henting og levering av meg. Vi kjører en del på turer for å besøke venner som bor litt unna og da bruker vi alltid min bil. Vi har ikke snakket om betaling av bilene, og ingen av oss klager. Jeg vil si at jeg betaler mer for oss når vi er sammen, for det er jeg som vil gjøre ting når jeg er i byen. Så jeg spanderer ofte kinobiletter, middager, et par øl på utested osv. Så totalt sett betaler jeg nok mest i forholdet (selvom jeg har minst inntekt) Men økonomi var ikke en del av denne tråden. Anonymous poster hash: 48cfd...29b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #16 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har bil selv. Litt tidlig å kjøpe felles bil når vi bare dater eller? Han bor midt i byen hvor det ikke er parkeringsplass for min bil. Jeg bor utenfor byen på et lite sted. Det er veldig dårlig bussforbindelse mellom mitt hjem og til byen, derfor pleier han å hente meg så vi skal få mest mulig tid sammen. Jeg betaler ingenting for at han henter meg, og han betaler ingenting for bensinen min når vi bruker når vi skal kjøre andre steder på tur. Hans bil blir kun brukt i byen + henting og levering av meg. Vi kjører en del på turer for å besøke venner som bor litt unna og da bruker vi alltid min bil. Vi har ikke snakket om betaling av bilene, og ingen av oss klager. Jeg vil si at jeg betaler mer for oss når vi er sammen, for det er jeg som vil gjøre ting når jeg er i byen. Så jeg spanderer ofte kinobiletter, middager, et par øl på utested osv. Så totalt sett betaler jeg nok mest i forholdet (selvom jeg har minst inntekt) Men økonomi var ikke en del av denne tråden. Anonymous poster hash: 48cfd...29b I HI sier du at man i Kr sand ikke trenger så liten bil fordi det ikke er trangt, mens her sier du jo at det ikke er parkeringsplass til din bil. Da er det vel nokså tydelig at det er parkeringsproblemer. Hvis plassen ikke er noe problem, kan du jo bare la ham hente deg, parkere sin bil hos deg og så kjører dere din bil inn til byen igjen - med den begrunnelsen at det er bedre plass til poser og vesker? Anonymous poster hash: a7d00...56a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #17 Del Skrevet 3. oktober 2014 I HI sier du at man i Kr sand ikke trenger så liten bil fordi det ikke er trangt, mens her sier du jo at det ikke er parkeringsplass til din bil. Da er det vel nokså tydelig at det er parkeringsproblemer. Hvis plassen ikke er noe problem, kan du jo bare la ham hente deg, parkere sin bil hos deg og så kjører dere din bil inn til byen igjen - med den begrunnelsen at det er bedre plass til poser og vesker? Anonymous poster hash: a7d00...56a Det er dårlige parkeringsmuligheter hos han fordi han bor midt i byen. Da må jeg parkere langs gata og det blir dyrt. Han har bare en parkeringsplass, og den har han fylt opp med søppeldunkene og litt greier, for han trenger jo bare et lite hjørne av plassen til bilen sin. Som jeg skrev i HI så elsker han bilen sin, og vil helst kjøre den. Han ser heller ikke problemer med at det er trangt i bilen, så det bryr han seg ikke om. Jeg må jo sitte med masse i fanget, og det lille bagasjerommet er gnudd, men det får jo plass, så da ser han ikke problemet... Anonymous poster hash: 48cfd...29b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. oktober 2014 #18 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er jo bare rett og rimelig at de som redder planeten er de som får pare seg og lage fremtidens barn. Dette er moder jords måte å luke ut dem som ikke er egnet til å bli med på fortsettelsen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #19 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er jo bare rett og rimelig at de som redder planeten er de som får pare seg og lage fremtidens barn. Dette er moder jords måte å luke ut dem som ikke er egnet til å bli med på fortsettelsen... Det finnes da flere måter å redde planeten på. Bruke mye kollektivtransport, andre el-biler som ikke ser ut som en liten lekebil og er dødsskumle og flaue å sitte på i osv. Og miljøet bryr han seg ikke noe særlig om, så det er ikke hans motiver for å kjøre sånn bil. Anonymous poster hash: 48cfd...29b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 3. oktober 2014 #20 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kan ikke si annet enn at jeg har forståelse for ditt synspunkt, men også hans. Flytt sammen, få barn, så må bilen bort :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå